کد خبر: ۲۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 27
عنوان Red Dead Redemption 2 توسط شرکت بزرگ راکستار (Rockstar) تهیه و ساخته شده است که پیش از این سابقه ساخت نسخه اول این بازی و همچنین برخی از جاودانه‌ترین بازی‌های تاریخ نظیر سری Grand theft Auto را بر عهده داشته است.

به گزارش آی تابناک : حال سازندگان این بازی باز هم بازگشته‌اند تا رستگاری را به ما هدیه دهند. پس از سال‌ها انتظار و پروسه ساختی طولانی و طاقت فرسا، RDR 2 سرانجام فردا به دستمان می‌رسد. بد نیست که پیش از آن نگاهی به نمرات نسخه ایکس‌باکس وان این بازی داشته باشیم.

پیش از این امروز یادداشتی به مناسبت عرضه عنوان RDR 2 برایتان نوشتم که بر اساس آن، فارغ از هر عملکردی که این بازی در نمرات و نقدهای خود به دست بیاورد، باید آن را تجربه کنیم و اجازه ندهیم که هیچ یک از این نقدها روی احساس ما تاثیر گذار جلوه کند چرا که هیچ کس جز خودمان نیست که بتواند حسِ واقعیِ تجربه این بازی را برای ما شرح دهد. Red Dead Redemption 2 یک داستان حماسی در قلب دنیای غرب وحشی آمریکا است. دنیای وسیع و درگیرکننده‌ی این بازی پایه و اساس یک تجربه آنلاینِ مولتی پلیر را هم برای ما فراهم می‌کند.

آمریکای ۱۸۹۹، پایان عصر غرب وحشی فرا رسیده است. پس از این که یک سرقت به طور وحشتناکی بد پیش می‌رود و همه چیز خراب می‌شود، آرتور مورگان (Arthur Morgan) و گروه Van Der Linde مجبور به فرار می‌شوند. در حالی که ماموران اجرای قانون و بهترین جایزه بگیرها سایه به سایه به تعقیب آن‌ها می‌پردازند، این گروه باید دزدی کند، سرقت کند و مبارزه کند تا به قلب آمریکا در مسیری ناهموار و سخت برسند تا بتوانند نجات پیدا کنند. هر چه شکاف‌ها و اخلاف‌ها در بین اعضای گروه عمیق‌تر می‌شود، گروه بیش از پیش در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد که در این بین آرتور باید دست به انتخابی سخت بزند و از بین ایده‌آل‌های خودش و وفاداری به گروهی که باعث پا گرفتن و قدرت بخشیدن به او شده، یکی را انتخاب کند. این‌ها توضیحاتی است که راکستار درمورد این بازی داده است و تنها پیش درآمد کوتاه از آنچه در این بازی انتظارمان را می‌کشد، بوده است.

در این بخش با هم نگاهی می‌کنیم به برخی از نقدهایی که بر اساس نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در وبسایت Metacritic به ثبت رسیده است.

GameSpew: 100

  • سال‌هایی که برای شکل دادن به Red Dead Redemption 2 سپری شد، تا آن را به چیزی که اکنون هست دربیاورد، ارزشش را داشت. راکستار فقط یک بازی ویدیویی خلق نکرده؛ چیزی ساخته که زنده، سرحال و دیجیتال از دنیایی است که می‌تواند وجود داشته باشد. چیزی نیست که شما به انجام آن بپردازید، چیزی است که شما می‌بینید و تجربه می‌کنید. چیزی که با میل خودتان در آن گْم می‌شوید… این یک معیار جدید برای بازی‌های جهان آزاد دیگر است که باید با آن اندازه گیری شوند، اما هیچ یک به این زودی‌ها به بی پروایی‌های آن نخواهند رسید.

Xbox Tavern: 100

  • هیچ کس مانند راکستار ارزش کیفیت را درک نمی‌کند. تا سال‌های سال توسعه دهندگان در سراسر دنیا از Red Dead Redemption 2 خواهند آموخت. مراقبت و توجه به جزئیات در آن بر هیچ کس پوشیده نیست و همینطور عمقی که در سراسر دنیای جهان آزاد و خیره کننده آن وجود دارد، و همینطور هر مولفه و جزئی که آن را دربر می‌گیرد، بی رقیب است. به طور ساده، Red Dead Redemption 2 بلند پروازانه، جاه طلبانه و انقلابی نیست، این بازی شاهکاری استادانه است.

IGN: 100

  • Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های عصر مدرن شانه به شانه‌ی Grand Theft Auto V قرار می‌گیرد. این بازی یک تصویر زرق و برق دار از یک دوره زشت و کثیف و بیمار است که پولیش شده و به مقدار بسیار زیادی برای بازی کردن، لذت بخش است. و ترکیب شده با بهترین داستان پردازی‌ای که تا به حال راکستار توانسته ارایه کند.

Generaction Xbox: 100

  • Red Dead Redemption 2 سطح تعاملی بی سابقه با NPC ها ارایه می‌کند. سطح جزئیات و روش زیرکانه‌ی پرداختِ داستان آرتور مورگان در ماجراجویی در یک دنیای کاملا جهان آزاد در آن راکستار گیمز را تبدیل به یک شاهکار کرده است.

Metro Montreal: 97

  • Red Dead Redemption 2 دنیایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بسیار خوب طراحی و ساخته شده است که باعث می‌شود شما فراموش کنید که در یک بازی ویدیویی هستید. این یک اثر کلاسیک است که به مدتی طولانی درموردش صحبت خواهد شد.

Varlety: 90

  • Red Dead Redemption 2 اولین مرتبه‌ای بود که یک بازی راکستار انجام دادم که عکس العمل من به تاثیر پذیری بازمی‌گشت. من به این که چه اتفاقی برای این مردم خواهد افتاد اهمیت می‌دادم، من به داستان‌ آن‌ها و زندگی آن‌ها اهمیت می‌دادم و همینطور لحظاتی بود که من واقعا از اتفاقاتی که برای آن‌ها رخ می‌داد شوکه می‌شدم و یا به هیجان می‌آمدم. و هر چه که بازی نتیجه گیری‌های خود را به روی من می‌گشود من کاملا روی آن‌ها حساب می‌کردم، امید به بهترین نتیجه داشتم، و از بدترین آن‌ها هراس داشتم. برای کسی که از نظر داستان پردازی، عنوانی می‌خواهد که بیش از این که منسجم باشد، برایش لذت داشته باشد، من کاملا مجذوب شدم.

به‌روزرسانی:‌ پس از گذشت حدود دو روز از انتشار نمرات این بازی، میانگین امتیازات آن همچنان ثابت باقی ماند و نسخه ایکس‌باکس وان این بازی با ۲۹ نقد موفق به کسب نمره بی نظیر ۹۸ شد.

 


منبع : METACIRITIC

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار