کد خبر: ۲۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 23

به گزارش تابناک : چندی پیش شرکت هوآوی در مراسمی که در لندن برگزار شد، از جدیدترین پرچم‌داران خود یعنی سری  Huawei mate 20 به طور رسمی رونمایی کرد. در این مراسم تکنولوژی‌هایی برای اولین بار در بازار گوشی های هوشمند در گوشی‌های سری Huawei mate 20 معرفی شد که از جمله آنها می‌توان به سیستم شارژ فوق سریع این گوشی‌ها اشاره کرد.

Huawei mate 20  به یک شارژر فوق سریع 40 واتی و باتری پرظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

قابلیت شارژ فوق سریع 40 واتی این گوشی توانسته‌است در بین طرفداران دنیای گوشی‌های هوشمند توجه زیادی به خود جلب کند، چرا که تاکنون چنین سیستم شارژی در هیچ گوشی پرچم‌دار دیگری در این حد و اندازه دیده نشده‌است. در راستای اثبات قدرت حقیقی این سیستم شارژ 40 واتی نیز آزمایشات متنوعی انجام شده‌است که بر اساس نتایج به دست آمده،  
Huawei mate 20 در حالت خالی بودن کامل باتری تنها با گذشت زمان 68 دقیقه ای به شارژ 100 درصدی می‌رسد. 15 دقیقه پس از آغاز شارژ، باتری به 36 % و 50 دقیقه پس از اغاز شارژ، این عدد به 95% می‌رسد و پس از این مرحله، باقی مانده شارژ گوشی به آرامی صورت می‌پذیرد.



در این آزمایش، در مقابل سامسونگ note 9 با قابلیت شارژ سریع 18 واتی و باتری 4000 میلی آمپری 109 دقیقه زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود که حدود 40 دقیقه طولانی‌تر از زمان شارژ کامل گوشی هوآوی است به عبارت دیگر شارژ 40 واتی هوآوی این قابلیت را دارد که در هر دقیقه 1.5% شارژ کند. به منظور حفظ امنیت کاربر در حین شارژ گوشی، هوآوی اذعان داشته است که دارای اولین گواهی امنیت سیستم شارژ سریع گوشی از شرکت آلمانی TÜV Rheinland است، به همین دلیل نیازی به نگرانی کاربران در حین شارژ شدن گوشی Huawei mate 20 pro نیست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار