کد خبر: ۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 23
هنوز دو روز بیشتر از زمان رونمایی گوشی هوشمند پرچم دار سامسونگ نگذشته است و هنوز این هوشمند در بازار عرضه نشده که شاهد برخی اقدامات جالب و عجیب در مورد آن هستیم. در آخرین این کارهای عجیب و غریب یک روسی اقدام به تجزیه گلکسی اس 7 به قطعات تشکیل دهنده کرده است! اما قبل دسترسی به یک هوشمند جدید باید آن را جعبه گشایی کنید و چه چیزی بهتر از جعبه گشایی از یک هوشمند ضد آب در زیر آب؟ یعنی همان کاری که T-Mobile کرده است.

هنوز دو روز بیشتر از زمان رونمایی گوشی هوشمند پرچم دار سامسونگ نگذشته است و هنوز این هوشمند در بازار عرضه نشده که شاهد برخی اقدامات جالب و عجیب در مورد آن هستیم. در آخرین این کارهای عجیب و غریب یک روسی اقدام به تجزیه گلکسی اس 7 به قطعات تشکیل دهنده کرده است! اما قبل دسترسی به یک هوشمند جدید باید آن را جعبه گشایی کنید و چه چیزی بهتر از جعبه گشایی از یک هوشمند ضد آب در زیر آب؟ یعنی همان کاری که
T-Mobile کرده است.

این اولین فیلم از جعبه گشایی یک هوشمند در زیر آب نیست و آخرین آن ها نیز نخواهد بود. اما این نمونه از آن جهت متفاوت است که از سوی T-Mobile به عنوان یکی از شناخته شده ترین اپراتورها در جهان صورت گرفته است.

گلکسی اس 7 طبق گزارشات در حال حاضر با امتیاز IP68 بالاترین رتبه را در آزمایش های IP بین سایر هوشمند های بازار دارد. این بدان معنی است که این هوشمند در عمق یک متری برای مدت زمان 30 دقیقه نه تنها دوام می آورد بلکه کار هم میکند! در واقع این همان چیزی است که T-Mobile در این ویدئو نمایش میدهد.

البته سامسونگ توصیه کرده است که از استفاده از این هوشمند در زیر آب برای مدت زمان طولانی پرهیز کنید. همچنین ابزارهای جانبی این هوشمند نظیر شارژر دیواری آن به هیچ وجه ضد آب نیستند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار