کد خبر: ۲۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 21
پس از گذشت یک سال از عرضه بازی Cuphead روی ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، دیروز استودیو MDHR با انتشار ویدیویی کوتاه اعلام کرد که این عنوان زیبا و متفاوت برای سیستم عامل مک نیز در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

به گزارش آی تابناک : در سال گذشته میلادی استودیو MDHR اثری را در سبک Run and Gun عرضه کرد که به واسطه طراحی هنری و دشواری چالش‌بر‌انگیزش توانست مورد پسند منتقدین قرار بگیرد و از نظر تجاری به موفقیت دست پیدا کند. این اثر که با نام بازی Cuphead شناخته می‌شود، جوایز متعددی از فستیوال‌های مختلف از جمله جوایز بهترین کارگردانی هنری و بهترین بازی مستقل از مراسم The Game Awards 2017 را دریافت کرده است.

طبق آخرین آمار منتشر شده از فروش این عنوان، بازی Cuphead به فروش 3 میلیون نسخه‌ای دست یافته که خوشحالی و قدردانی استودیوی سازنده را در پی داشته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازیکنان بیشتری قرار است این بازی را تجربه کنند؛ زیرا بازی Cuphead روی سیستم عامل مک در دسترس قرار گرفته است.

این نسخه از بازی Cuphead که از طریق سرویس‌های Windows Store ،Steam و GOG قابل خرید است، تجربه‌‌ای همانند دیگر نسخه‌های بازی مذکور ارایه می‌دهد و از نظر محتوا تفاوتی ندارد. به مناسبت عرضه این بازی روی پلتفرمی جدید، استودیو MDHR امکان خرید آن با قیمتی پایین‌تر را فراهم کرده است. به همین دلیل تا تاریخ 30 مهر  (22 اکتبر) می‌توانید بازی Cuphead را با 20 درصد تخفیف یعنی با قیمت 16 دلار خریداری کنید. پس اگر سیستم عامل مک را در اختیار دارید و تا به امروز نتوانسته‌اید این عنوان زیبا و خوش ساخت را تجربه کنید، اکنون بهترین فرصت برای‌تان پیش آمده است تا بازی را با بیست درصد تخفیف خریداری کرده و از گیم‌پلی متفاوت و جذاب آن لذت ببرید.

انتشار بازی Cuphead روی پلتفرم مک با تریلر جدیدی از این بازی همراه شده است که از سبک و سیاق مشهور بازی بهره می‌برد. در این ویدیو که در واقع تریلر هنگام عرضه نسخه ذکر شده است و Crisp Apples نام دارد، با شخصیت جدیدی آشنا می‌شویم که یک سیب به جای سر دارد. در ادامه این شخصیت با کاپ‌هد و ماگ‌من رو‌ به‌ رو می‌شود که در حال خوردن سیب هستند و این رویارویی مسلما چندان خوشایند نخواهد بود. در ادامه و با رفتن به لینک پایین، ویدیوی جدید Cuphead را مشاهده کنید.



منبع :GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار