کد خبر: ۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 19
کمپانی Phanteks طی روز‌های گذشته از سری جدیدی از پاور‌های خود با نام Revolt Pro و با توان خروجی ۸۵۰ و ۱۰۰۰ وات رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : کمپانی Phanteks طی روز‌های گذشته از سری جدیدی از پاور‌های خود با نام Revolt Pro رونمایی کرد؛ این محصولات جدید در دو توان خروجی ۸۵۰ وات و ۱۰۰۰ وات تولید شده‌اند و قرار است تا حداکثر ثبات و پایداریی را برای سیستم کاربران به ارمغان آورند.

سری Revolt Pro به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌تواند توان خروجی خود را به همراه یک پاور دیگر به اشتراک گذاشته و به این شکل از مجموع توان خروجی دو منبع تغذیه به صورت توام در یک کامپیوتر استفاده شود. این کار می‌تواند در هزینه‌های کاربران صرفه جویی کند و نیاز به خرید منبع تغذیه‌های با توان خروجی بالاتر را از بین ببرد. به عبارتی این کار باعث می‌شود تا کاربر بدون نیاز به تهیه یک منبع تغذیه بسیار قوی و جایگزین کردن آن با مدل کنونی، اقدام به خرید یک مدل ارزان و ضعیف‌تر کرده و توان خروجی آن را با منبع تغذیه خود در یک کامپیوتر به اشتراک بگذارد.

لازم به ذکر است که این دو محصول جدید که با نام Revolt Pro 850 و Revolt Pro 1000 W نامیده‌ شده‌اند، دارای برچسب گواهی بهره‌وری انرژی 80 Plus Gold هستند، به شکلی که تحت فعالیت ۵۰ درصد دارای حداکثر بهره‌وری تا ۹۲ درصد خواهند بود. این امر بدان معنا است که در حالت فشار کاری حداکثری هردو منبع تغذیه‌ به صورت موازی می‌توانند میزان توان خروجی را جهت رسیدن به حداکثر بهره‌وری و عملکرد مناسب، افزایش دهند.

phanteks

افزایش قدرت تحویلی در توان خروجی باعث می‌شود زمانی که منبع تغذیه اول با مشکل مواجه شد، منبع تغذیه دوم بتواند سیستم شما را در حالت پایدار نگه دارد و احتمال از دست دادن داده‌ها را کاهش دهد. کمپانی Phanteks ادعا می‌کند که این سری جدید از منبع تغذیه‌ها به صورت زنجیره‌ای دارای بهترین میزان بهره وری قدرت‌رسانی هستند و به صورت مدام از طریق مسیریابی به صورت کاملا کارآمد‌، در هر زمانی توان خروجی مناسب را در اختیار سیستم شما می‌گذارند و به عبارتی قادر هستند تا به شکل پویا مقدار برق لازم برای فعالیت سیستم کاربر را تشخصی و ارائه دهند.

این دو محصول به فناوری جدیدی تحت نام fan-off نیز مجهز شده‌اند که به واسطه‌ی آن تحت فشار کاری کمتر از ۴۰ درصد، فن خنک کننده غیرفعال خواهد شد. 

phanteks

باید یاد‌آور شد که این سری از پاور‌های مذکور با همکاری مشترک کمپانی‌های Phanteks و Seasonic ساخته شده‌اند. در ساخت این پاورها از خازن‌های ژاپنی با تحمل دمایی تا ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد استفاده شده و مدار PCB توسط Phanteks طراحی شده است. ساختار اتصال کابل‌ها هم به صورت ماژولار در نظر گرفته شده تا کابران از لحاظ زیبایی و کابل کشی داخلی سیستم‌های خود دچار مشکل نشوند. طبق گزارشات شرکت تولید کننده، پاورهای Revolt Pro از سوی Phanteks دارای یک ضمانت نامه ۱۲ ساله هستند، اما قیمت و زمان دسترسی به این محصولات قدرتمند هنوز نامشخص است. 



منبع : TECHPOWERUP 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار