کد خبر: ۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 23
پاناسونیک که باید آن را مبدع Cameraphone – گوشی هوشمند با تاکید بر دوربین – دانست روز گذشته در MWC بارسلونا اقدام به معرفی و رونمایی از جدیدترین هوشمند سخت جان خود در دو نسخه با سیستم عامل های ویندوز 10 موبایل (FZ-F1) و اندروید 5.1 (FZ-N1) کرد.

پاناسونیک که باید آن را مبدع
Cameraphone – گوشی هوشمند با تاکید بر دوربین – دانست روز گذشته در MWC بارسلونا اقدام به معرفی و رونمایی از جدیدترین هوشمند سخت جان خود در دو نسخه با سیستم عامل های ویندوز 10 موبایل (FZ-F1) و اندروید 5.1 (FZ-N1) کرد.

هوشمند ها از سخت افزار قابل توجهی برخوردار هستند. پردازشگر آنها یک نمونه اسنپدراگون 801 با قدرت کلاک در 2.3 گیگاهرتز که به همراه دو گیگابایت مغز متفکر این دستگاه ها را تشکیل میدهد. همچنین هر دو گوشی از صفحه نمایش 4.7 اینچ با وضوح 720 پیکسل بهره میبرند.

اما آنچه اساسا در این دو هوشمند مورد تمرکز است و اهمیت دارد صرف نظر از قدرت پردازشی آن ها امکانات و قابلیت هایی است که این دو را تبدیل به هوشمند های سخت جان کرده است. وجود یک بارکد خوان بر روی آنها، قابلیت استفاده با دستکش کار، خوانایی بالای صفحه نمایش در نور مستقیم آفتاب و یک حسگر تشخیص میزان بارندگی برای تضمین عملکرد گوشی حتی در شرایط IP65 و IP67 (مقاومت در برابر نفوذ آب در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه).

در مورد مقاومت این دو هوشمند باید گفت که هر دو در آزمایش سقوط از ارتفاع 1.8 متری و 2 هزار بار افتادن پیاپی از ارتفاع 1 متری موفق بوده اند. باتری هر دو گوشی 3200 میلی آمپر است که یک روز کاری کامل را پاسخ گویی میکند و همچنین پک ذخیره 6200 میلی آمپر آنها میتواند این مدت زمان را برای 48 ساعت مداوم تضمین کند.

هر دو هوشمند سخت جان یا Toughpad از دو سیم کارت پشتی بانی میکنند و بلندگوی تعبیه شده در قاب جلوی آنها قادر به پخش صدا تا 100dB در حالت استریو است.

بهای نمونه اندروید این دستگاه که قرار است از ماه آینده عرضه شود برابر با 1499 دلار و نسخه ویندوز 10 که قرار است در پاییز عرضه شود برابر با 1599 دلار است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار