کد خبر: ۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 22
امروز سونی اقدام به معرفی و رونمایی از چندین ابزار جدید در MWC بارسلونا کرد که در میان آنها Xperia Ear که یک گوشی وایرلس هوشمند است در میان همه آنها خودنمایی میکرد. اما آنگونه که به نظر میرسد سونی ایده های جدید خود را از شرکت هایی نظیر موتورولا و آمازون به عاریت گرفته است.

امروز سونی اقدام به معرفی و رونمایی از چندین ابزار جدید در
MWC بارسلونا کرد که در میان آنها Xperia Ear که یک گوشی وایرلس هوشمند است در میان همه آنها خودنمایی میکرد. اما آنگونه که به نظر میرسد سونی ایده های جدید خود را از شرکت هایی نظیر موتورولا و آمازون به عاریت گرفته است.

در واقع Xperia Ear سونی شباهت زیادی به Moto Hint موتورولا دارد: یک گوشی بلوتوث که اطلاعات سودمندی در مورد قرار های ملاقات شما، آب و هوا و اخبار در اختیار قرار میدهد و در وقع در گوش ما میخواند. میتوانید با استفاده از فرمان صوتی آن را کنترل کنید و دستوراتی نظیر جستجو، برقراری تماس، نوشتن پیام و مسیر یابی را به آن بدهید.

این دستگاه از طریق NFC یا بلوتوث به گوشی هوشمند متصل میشود و از طریق یک اپلیکیشن همراه آن قابلیت مدیریت و کنترل دارد. سونی اشاره کرده است که این گوشی در تابستان با بهایی که بعدا اعلام میشود عرضه خواهد شد.

علاوه بر این گوشی، سنی امروز سه ابزار مفهومی دیگر را نیز معرفی کرد: Xperia Eye که یک دوربین 360 درجه است، Xperia Projector که قادر به ایجاد یک تصویر لمسی بر روی سطوح مختلف است و Xperia Agent که یک دستگاه قابل کنترل با صدا و حرکت است که سونی آن را تصوری از یک دستیار خصوصی معرفی کرده است.

تماشا کنید: معرفی ابزارهای هوشمند سونی در MWC/ ایده هایی قرض گرفته شده از آمازون و موتورولا


تماشا کنید: معرفی ابزارهای هوشمند سونی در MWC/ ایده هایی قرض گرفته شده از آمازون و موتورولا


تماشا کنید: معرفی ابزارهای هوشمند سونی در MWC/ ایده هایی قرض گرفته شده از آمازون و موتورولا


در واقع Projector و Agent قابلیت های Ear را توسعه داده و شما را با اطلاعات محتوایی بیشتری در طول روز همراه میکنند. دستگاه Agent یک دستگاه ثابت است که از دوربین و پروژکتور برخوردار است – چیزی شبیه به Echo آمازون که قابلیت پخش و پروژکت کردن اطلاعات بر روی دیوار را دارد – و قادر به شناسایی افراد تعامل با آنها است.

سونی هیچ اشاره ای در این باره که این طرح های مفهومی چه زمانی قرار است به تولید برسند ارائه نکرده است. ویدئو زیر شما را با همه این ابزارهای هوشمند و نحوه کار آنها آشنا میسازد:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار