کد خبر: ۲۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 12
در تاریخ ۲۳ دی‌ ماه امسال می‌توانیم منتظر شروع پخش فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) از شبکه HBO باشیم.

به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO تایخ شروع پخش فصل سوم سریال True Detective را رسما تایید و اعلام کرده است. پخش فصل سوم این سریال که پیش از این اعلام شده بود از ماه ژانویه ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد، از روز یکشنبه، ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۳ دی امسال) آغاز می‌شود. اتفاقات فصل سوم سریال True Detective قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد و ماهرشالا علی، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight (مونلایت) و بازیگر سریال Luke Cage (لوک کیج)، نقش اصلی فصل سوم را بر عهده دارد. فصل سوم سریال True Detective در ۶ قسمت تولید شده است.

طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم سریال True Detective منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالت آرکانزاس رخ داده و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. علی نقش شخصیت وین هیز را در فصل سوم این سریال بر عهده دارد که یک کاراگاه پلیس در شمال غربی ایالت آرکانزاس است. همچنین شبکه HBO تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال True Detective را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فصل سوم سریال هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

True Detective Season 3

True Detective Season 3


ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست، کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، اسکوت مک‌نری در نقش تام، میمی گامر در نقش لوسی پرسل، ری فیشر در نقش فردی برنز، ریس ویکفیلد در نقش هنری هیز، مایکل گراییز در نقش برت وودارد و جان تنی در نقش آلن جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال True Detective حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، نیک پیزولاتو وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. ماه گذشته، شبکه HBO اولین تریلر فصل سوم سریال True Detective را منتشر کرد.


منبع : IGN

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار