کد خبر: ۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 22
اگر سری جنگ ستارگان را دیده باید حتما با گوی-ربات BB-8 آشنا هستید. ربات توپ مانند دوست داشتنی که بسیاری از طرفداران این سری را عاشق خود کرده است. حال نمونه تقریبا مشابه این ربات را ال جی روز گذشته در MWC به عنوان یکی از دوستان هوشمند جدید خود یعنی G5 رونمایی و معرفی کرده است: LG Rolling Bot.

آی تابناک – ایرج طباطبایی
:
اگر سری جنگ ستارگان را دیده باید حتما با گوی-ربات
BB-8 آشنا هستید. ربات توپ مانند دوست داشتنی که بسیاری از طرفداران این سری را عاشق خود کرده است. حال نمونه تقریبا مشابه این ربات را ال جی روز گذشته در MWC به عنوان یکی از دوستان هوشمند جدید خود یعنی G5 رونمایی و معرفی کرده است: LG Rolling Bot.

همانطور که ذکر شد ال جی به همراه گوشی هوشمند جدید خود تعدادی ابزار جانبی به عنوان ماژول ها یا آنگونه که خود دوست دارد آنها را خطاب کند دوستان G5 G5 Friends – را نیز رونمایی کرد. Rolling Bot یکی از این ابزارها است که قادر به انجام کارهای خارق العاده است.

اول از همه این که Rolling Bot یک توپ-ربات خانگی است. به گونه ای طراحی شده است که در منزل شما زندگی کند و به شبکه WiFi شما متصل شده و بعد از آن کار خود را آغاز کند. بعد از اتصال به شبکه میتوانید این ربات را از طریق گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترلر در اطراف منزل به حرکت در آورید. جالب آن که حتی اگر خود در منزل نباشید هم میتوانید این ربات را کنترل کنید.

در بخش مرکزی این ربات یک دوربین کار گذاشته شده است که میتوانید با استفاده از آن مسیر حرکت ربات را ببینید. به این طریق میتوانید کل منزل خود و همه اتاق ها را رصد کنید، مراقب بچه ها باشید، از اوضاع کلی خانه اطلاعات بدست آورید و مهمانان خود را هدایت کنید!

این ربات همچنین مجهز به یک اسپیکر و میکروفون نیز هست که دقیقا با آنها کار یک دوبین امنیتی را برای شما میکند و البته ابزارهای دیگری نظیر شمشیر لیزری (!) نیز در اختیار دارد!

البته این لیزر برای حمله به مهاجمان ساخته نشده است و بیشتر جنبه سرگرمی دارد که میتوانید زمانی که خارج از منزل هستید یا حتی وقتی که در خانه اید به وسیله آن با حیوان خانگی خود یا کودکان سرگرم شوید. گفته میشود این ربات مهارت های دیگری هم دارد از جمله امکان کنترل تلویزیون.

قطعا طی روزهای آینده از این ربات دوست G5 و سایر دوستان آن اطلاعات و ویدئو های زیادی منتشر خواهد شد که میتواند تصویر دقیق تری از آنها و قابلیت های آنها بدست دهد.



منبع: Pocket-lint

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار