کد خبر: ۱۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 06
ایموجی‌ها دائماً در حال تغییر و معمولاً بهتر شدند هستند. Unicode Consortium کمپانی سازنده توسعه شخصیت‌های ایموجی است، اما این به خود کمپانی‌ها بستگی دارد که از ایموجی‌های تولید شده با چه ظاهری در پلت‌فرم‌های خود استفاده کنند.

به گزارش آی تابناک : پیش از این، تعدادی از شرکت‌ها ظاهر ایموجی اسلحه خود را تغییر داده بودند و آن را به یک تفنگ آب‌پاش تبدیل کرده بودند. اپل در این راه پیش‌رو بود و چند سال پیش ایموجی اسلحه در سیستم عامل خود را به یک تفنگ آب‌پاش سبز تغییر داد. با وجود آنکه مایکروسافت در ماه اپریل اعلام کرده بود چنین تصمیمی دارد، آخرین کمپانی‌ای بود که سرانجام در آخرین آپدیت خود، تصمیمش را عملی کرد.

در آپدیت ماه اکتبر 2018 ویندوز، غول تکنولوژی جهان سرانجام به کمپین اسلحه‌های آب‌پاش پیوست. ایموجی اسلحه جدید مایکروسافت که آب‌پاش سبز رنگ است که دارای مخزنی برای ذخیره آب هم هست. این ایموجی شبیه به آن چیزیست که پیش‌تر در فیسبوک دیده بودیم. ایموجی جدید ظاهری مناسب‌تر برای استفاده کودکان دارد و بازخورد خوبی به کمپانی مایکروسافت داشته است. ظاهر جدید یکی از جنجالی‌ترین ایموجی‌ها حالا در کنار 157 شکلک جدید ظاهر شده است. جالب است بدانید که مایکروسافت آخرین کمپانی بزرگی است که ایموجی اسلحه را آپدیت کرده و آن را از حالت واقعی خارج کرده است. البته کارکترهای قدیمی هنوز هم در چند پلت‌فرم موجود خواهند بود.

آپدیت ماه اکتبر مایکروسافت برای تعدادی از کاربران در دسترس قرار گرفته است، اما برای برخی دیگر هم هنوز ارائه نشده است. بنابراین اگر شما ایموجی‌های جدید را دریافت نکرده‌اید، جای نگرانی نیست و به زودی برای شما هم عرضه خواهد شد. به نظر شما آیا تغییر ظاهر اسلحه تأثیرگذار خواهد بود؟ چرا هیچکدام از شرکت‌ها به فکر تغییر ایموجی نارنجک نیفتاده‌اند؟ نظرات خود را در رابطه با ایموجی‌ها و سیاست شرکت درخصوص آنها چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار