کد خبر: ۱۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 27
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید بهترین جای پارک را برای خودرو خود انتخاب کنید.
به گزارش آی تابناک : فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توان در شهر شلوغ جای پارک آسان را بدون هیچ دغدغه‌ای پیدا کرد.

این سامانه با هدف کمک به افراد و در راستای تسهیل کار آنان طراحی شده است زیرا به آسانی جای پارک مناسب با هر اتومبیلی‌ را برای افراد پیدا می‌کند و آن را برای آنها نگه داری می‌کند.

رزرو جای پارک مناسب در سامانه‌های هوشمند
وظیفه این سامانه هوشمند پیدا کردن جای پارک مناسب در کوتاه‌ترین زمان و در هر لحظه و هر زمان است، همچنین به وسیله سیستم‌هایی مخصوص پارکینگ‌های اطراف محل شما را شناسایی کرده و به شما معرفی می‌کند و پس از آن که هر یک از افراد از طریق پرداخت آنلاین‌ کار رزرو‌ جای پارک را انجام دادند با نام شما جای پارک مناسب رزرو‌ می‌شود.

برای رزرو جای‌ پارک‌ در این سامانه‌ تنها کافی است ابتدا محل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس تاریخ و ساعت ورود و خروج‌ خود را مشخص کند جای پارک مناسب و با تخفیف‌ را پیدا کرده و با خیال راحت و بدون دغدغه‌ از اینکه‌ آیا جای پارک‌ پیدا می‌کنید یا خیر‌ به قرارهای‌ کاری و ملاقات‌های خود برسید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار