کد خبر: ۱۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 27
مایکروسافت درنظر دارد تا در تاریخ 2 اکتبر یا 10 مهر با برگزاری یک رویداد کوچک چند عضو جدید از خانواده سرفیس را معرفی کند. یکی از محصولاتی که حضور آن در این رویداد خبری قطعی شده بود نسخه جدید تبلت پر‌طرفدار این شرکت یعنی سرفیس پرو است. اکنون به فاصله 5 روز مانده به برگزاری این رویداد، ویدیو جعبه‌گشایی و تصاویری از این محصول یعنی سرفیس پرو 6 به بیرون درز کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت درنظر دارد در تاریخ 2 اکتبر یا 10 مهر چند عضو جدید از خانواده سرفیس را معرفی کند. سرفیس پرو جدید، نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ و در نهایت نسخه LTE سرفیس گو مهم‌ترین محصولاتی هستند که حضور آنها در کنفرانس خبری تیم سرفیس قطعی شده است. اکنون اما شرایط کاملا تغییر کرده، چرا که در فاصله پنج روز مانده به این کنفرانس خبری، ویدیو جعبه‌گشایی و تصاویری از سرفیس پرو 6 در فضای رسانه‌ای منتشر شده که جزییات بسیار دقیقی در مورد نسخه جدید تبلت سرفیس پرو به ارمغان آورده است.

یک وب‌سایت ویتنامی که در دوران اوج ویندوزفون ید طولانی در افشای محصولات و اخبار مرتبط با گوشی‌های لومیا داشته توانسته پیش از آغاز کنفرانس به این محصول دسترسی پیدا کرده و آن را جعبه‌گشایی کند. برطبق گمانه‌زنی‌های پیشین مایکروسافت در نسل جدید سرفیس پرو از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل استفاده کرده است و کارشناسان انتظار تغییری خاص در طراحی محصول را نداشتند. این تصور البته در تصویر جعبه دستگاه قابل تایید است، اما هنگامی که جعبه را باز کنید یا به عکس‌های دیگر منتشر شده توجه کنید، متوجه خواهید شد که سرفیس پرو 6 (که البته ممکن است مایکروسافت آن را سرفیس پرو 2018 بنامد) در طراحی نیز تغییراتی را تجربه کرده است.آنطور که در تصاویر مشخص است، سرفیس پرو 6 دارای حاشیه‌های گردتری در مقایسه با نسل قبل خود است و به نظر می‌رسد که حاشیه نمایشگر اندکی کاهش داشته باشد، اما برطبق این تصاویر باید بگوییم که مایکروسافت همچنان درگاه از افزودن درگاه USB – C به تبلت محبوب خود، خودداری کرده است.از دیگر مواردی که در این ویدیو کوتاه و تصاویر مشخص است، نسخه دستگاهی است که مورد استفاده قرار گرفته است. دستگاهی که در تصاویر به نمایش درآمده به پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم تجهیز گشته است. برطبق سنت چند سال اخیر مایکروسافت احتمالا شاهد نسخه Core i7 و Core m نیز باید باشیم. با این تفاسیر شاید تنها موردی که در مورد سرفیس پرو 6 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، قیمت دستگاه باشد که برای آگاهی از آن زمان زیادی باقی نمانده است. علاوه بر سرفیس پرو 6، سرفیس لپ‌تاپ جدید دیگر محصولی است که انتظار عرضه آن را در رویداد 2 اکتبر داریم. با توجه به برخی گمانه‌زنی‌های سرفیس لپ‌تاپ جدید نیز در مقایسه با نسل قبل تغییرات ظاهری زیادی نخواهد داشت و شاید افزوده شدن رنگ مشکی به رنگبندی دستگاه مهم‌ترین تغییر دستگاه باشد. در ادامه شما را به دیدن ویدیو جعبه‌ گشایی سرفیس پرو 6 دعوت می‌کنیم.

سرفیس پرو 6 را باید ارتقا بسیار خوبی در برای دارندگان سرفیس پرو 3 و حتی 4 دانست، اما طبیعتا کاربرانی که صاحب سرفیس پرو 2017 هستند، دلیل چندانی برای ارتقا پیدا نخواهند کرد. دیدگاه شما در مورد سرفیس پرو 6 فارغ از بحث قیمتی دستگاه و شرایط اقتصادی چیست؟



منبع : mspu 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار