کد خبر: ۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 18
اپل طبق برنامه نسخه نهایی سیستم عامل‌های آی‌اواس 12 و واچ اواس 5 را برای کاربران آیفون/آیپد/آیپاد تاچ و کاربران ساعت هوشمند اپل واچ منتشر کرد.

به گزارش آی تابناک : همانطور که اپل در مراسم معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ اعلام کرده بود، شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران نسخه نهایی iOS 12 و watchOS 5 در اختیار کاربران قرار گرفت. دوازدهمین نسخه آی‌اواس برای سری محصولات اپل از جمله آیفون 5s، آیپد ایر، آیپد مینی نسل دوم و آیپاد تاچ نسل ششم به بعد عرضه شده است. همچنین پنجمین نسخه واچ اواس نیز برای همه مدل‌های این ساعت غیر از نسل اول آن عرضه شده است. 

برای دریافت و آپدیت خودکار iOS 12 می‌توانید مسیر Settings > General > Software Update را در آیفون یا آیپد خود دنبال کنید. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از به‌روزرسانی یک نسخه پشتیبان از دستگاه خود با کمک آیتونز تهیه کنید.

آپدیت واچ اواس 5 نیز از طریق اپلیکیشن Watch روی آیفون قابل دریافت است. همچنین tvOS 12 نیز شب گذشته در اختیار کاربران اپل تی‌وی قرار گرفته و کاربرانی که از اسپیکر هوشمند HomePod استفاده می‌کنند نیز می‌توانند نسخه جدید فرمور آن را دانلود و نصب نمایند. 




منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار