کد خبر: ۱۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 18
گوگل قصد دارد ماه آینده از تازه‌ترین پرچمداران خود به نام‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL پرده بردارد. تیزرهای تبلیغاتی منتسب به این مدل‌ها حاکی از آن هستند که گوشی‌های مذکور در 4 نسخه با ترکیب رنگ دوگانه عرضه می‌شوند.

به گزارش آی تابناک : این روزها گوشی‌های هوشمند در قالب مشابهی توسعه می‌یابند و گاهی بسیار به یکدیگر شبیه هستند اما انتخاب رنگ بدنه یکی از آن عوامل مهمی به شمار می‌رود که می‌تواند باعث شود این دستگاه از سایرین متمایز شود. از آغاز سال 2018 تا به حال شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند متعددی در رنگ‌های جذاب و زیبا بوده‌ایم و در این میان احتمالا باید P20 Pro را در آن نسخه جالب توجه گرادیان پرچمدار این رویکرد بدانیم. اپل هم چندی پیش تازه‌ترین آیفون‌های 2018 خود را معرفی کرد و iPhone Xr که سطح پایین‌ترین آن‌ها قلمداد می‌شود قرار است در رنگ‌های متعدد از جمله آبی، زرد، قرمز و نارنجی به بازار راه یابد.

همچنان که شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند متعددی در رنگ‌های چشمگیر و زیبا هستیم، به نظر می‌رسد که گوگل برای توسعه پرچمداران تازه Pixel 3و Pixel 3 XL خود قصد دارد همچنان رویکرد توسعه ترکیب رنگ دوتایی را دنبال کند. البته این موضوع اصلا بد نیست ومی‌تواند تمایز پرچمداران گوگل را از سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار نشان دهد. در روزهای اخیر برخی تیزرهای تبلیغاتی منتسب به Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شدند و این دو گوشی را در سه ترکیب رنگ مشکی سفید و سفید سبز به نمایش گذاشتند. حالا تصاویر تازه‌‌تری منتشر شده‌اند که این گوشی‌های هوشمند را در دو رنگ صورتی و سبز نعنایی نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که قرار است علاوه بر ترکیب رنگ مشکی سفید شاهد رونمایی از Pixel 3 در این دو رنگ جالب هم باشیم. از طرفی هنوز نمی‌دانیم چینش صورتی و سبز در کنار رنگ سفید چگونه صورت می‌گیرد.

البته منابع این خبرها متفاوت هستند. نسخه نعنایی در تیزر رسمی گوگل ظاهر شد اما وجود نسخه صورتی از درون کدهای صفحه Coming Soon گوگل استخراج شده است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره نام نهایی این نسخه‌ها در دسترس نیست اما با توجه به الگوی رایج گوگل در نام گذاری نسل‌های قبلی بعید به نظر می‌رسد که نام‌های ساده صورتی و نعنایی برای این دو نسخه پیش رو انتخاب شود.

در آخر لازم است اشاره کنیم که این تصاویر رندری براساس اطلاعات موجود و شایعه‌ها طراحی شده‌اند و الزاما صحت ندارند.

 





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار