کد خبر: ۱۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 18
تصاویر رندری متعددی منتسب به Galaxy J6+ منتشر شده‌اند و این میان رده تازه سامسونگ را از زوایای مختلف به نمایش گذاشته‌اند. این گوشی قرار است به دوربین اصلی دوگانه مجهز شود و حسگر اثرانگشت آن در کناره بدنه قرار گیرد.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ قرار است تا آخر ماه سپتامبر گوشی Galaxy J6 Prime را معرفی کند و آن را در برخی بازارها هم تحت عنوان Galaxy J6+ در دسترس قرار دهد. به دنبال انتشار پوسترهای تبلیغاتی رسمی این گوشی توسط سامسونگ هند و تأیید وجود صفحه نمایش اینفینیتی و دوربین دوگانه حالا شاهد انتشار برخی تصاویر رندری تازه منتسب به آن هستیم.

انتظار می‌رود Galaxy J6+ به صفحه نمایش اینفینیتی 6 اینچی با وضوح تصویر 1520 در 720 مجهز و دکمه خانه هم از حاشیه پایین آن حذف شود. در پنل پشتی هم ماژول تقریبا کوچک دوربین اصلی با چینش عمودی در میانه عرض پنل و در نیمه بالایی آن دیده می‌شود. فلش LED در کنار این ماژول مستطیل شکل قرار گرفته و لوگوی برند سامسونگ هم زیر آن نقش بسته است.

گالری تصاویر (6 تصویر )

در لبه پایینی بدنه Galaxy J6+ پلاس شاهد بریدگی‌های پورت قدیمی micro USB، یک میکروفون کوچک و همچنین جک هدفون 3.4 میلی متری هستیم. دکمه‌های تنظیم صدا هم در کناره سمت چپ تعبیه شده‌اند و در کناره سمت راست هم شاهد تعبیه بلندگو هستیم. جالب است بدانید که Galaxy J6+ همچنین قرار است اولین گوشی هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت در کناره بدنه باشد. این حسگر همچنین از عملکرد دکمه پاور هم پشتیبانی می‌کند.

هنوز تاریخ معرفی رسمی این گوشی مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که Galaxy J6+ به همراه Galaxy J4+ رونمایی شود. پیش بینی می‌شود کهGalaxy J4+ کمی کوچک‌تر از J6+ طراحی شود و از مشخصات فنی سطح پایین‌تری هم پشتیبانی کند.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار