کد خبر: ۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 18
آیفون XS Max که بیست و یکم شهریور ماه به همراه آیفون XS و اپل واچ سری 4 معرفی شده با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسلی‌اش، در واقع عنوان بزرگترین نمایشگر‌ تعبیه شده در میان تمامی آیفون ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آی تابناک : آیفون XS Max که بیست و یکم شهریور ماه به همراه آیفون XS و اپل واچ سری 4 معرفی شده با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسلی‌اش، در واقع عنوان بزرگترین نمایشگر‌ تعبیه شده در میان تمامی آیفون ها را به خود اختصاص داده است.

آیفون XS Max

البته این مسئله موجب نشده که گرانترین آیفون فعلی، بزرگترین تلفن هوشمند اپل باشد چرا که این عنوان هنوز در اختیار آیفون 8 پلاس با حاشیه‌های به خصوص آن است. با این وجود به نظر می‌رسد آیفون XS Max موفق شده عنوان دیگری را به خود اختصاص دهد و سنگین‌ترین آیفون تاریخ لقب گیرد.

گزارش شده که این گوشی ۲۰۸ گرم وزن دارد و در حال حاضر سنگین‌ترین تلفن هوشمند اپل به شمار می رود چرا که از مقام دوم این لیست یعنی آیفون 8 پلاس ۲۰۲ گرمی به میزان ۶ گرم سنگین‌تر است.

آیفون XS Max

اگرچه ۶ گرم، وزن آنچنانی به شمار نمی رود و با در دست گرفتن این دو گوشی متوجه نخواهید شد که کدامیک از آنها سنگین‌ترند.

علاوه بر این آیفون XS Max از رقبای اصلی خود نیز  وزن بیشتری دارد چرا که گلکسی نوت 9 نیز وزنی معادل ۲۰۱ گرم دارد. این در حالی است که پرچمدار جدید سامسونگ از بدنه‌ی بلندتر و ضخیم‌تری استفاده می‌کند.

آیفون XS Max

با این وجود اگر کاربری تصور کند که حمل کردن و استفاده مستمر از یک گوشی ۲۰۸ گرمی وی را خسته خواهد کرد، می‌تواند سراغ گزینه‌ی بهتر کمپانی اپل یعنی آیفون XS با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی‌اش برود.

این گوشی ۱۷۷ گرم وزن داشته و به غیر از اندازه‌، تنها تفاوتی‌ که با آیفون XS Max دارد عمر باتری کوتاهترش است. البته باید بیاد داشت که این موبایل ۱۰۰ دلار هم ارزانتر است اما عجیب است که محبوبیت برادر بزرگترش را تکرار نکرده و پیش فروشش دیرتر تمام شده است.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به دو موبایل آیفون XS و XS Max اپل



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار