کد خبر: ۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 18
رندر جدیدی از پرچم‌دار آتی ال‌جی منتشر شده است که بردگی موجود در صفحه‌نمایش آن با گوشی G7 شباهت زیادی دارد.

به گزارش آی تابناک : به‌تازگی تصویری از محصول جدید ال‌جی به‌نام V40 ThinQ منتشر شده است که شایعات پیرامون این گوشی را قوت می‌بخشد. در تصویر فاش شده از V40 تین‌کیو، بریدگی یا ناچ صفحه‌نمایش این گوشی دیده می‌شود که پیش‌تر در G7 ThinQ شاهد آن بودیم. به‌طور حتم با نزدیک شدن به تاریخ رویداد ال‌جی و رونمایی رسمی از V40 تین‌کیو شاهد افشای اطلاعات بیشتری از این محصول خواهیم بود.

با نیم‌نگاهی به تصویر فاش شده درمیابیم که کره‌ای‌ها قصد دارند در جدیدترین محصول خانواده V از چهار کلید فیزیکی در لبه‌های کناری گوشی استفاده کنند. طبق روال همیشگی کلید سمت راست مربوط به قفل دستگاه و دو کلید موجود در سمت چپ دستگاه وظیفه تغییر میزان صدا در گوشی را برعهده دارند. احتمال می‌رود کلید فیزیکی چهارم برای دسترسی آسان به دستیار هوشمند گوگل تعبیه شده باشد. این مورد نیز یکی دیگر شباهت‌های طراحی V40 و G7 را یادآور می‌شود.

LG V40 ThinQ

افزون‌بر شباهت‌های ذکر شده میان V40 و G7، انتظار می‎رود مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی نیز شباهت زیادی داشته باشند. با این حال علاقه‌مندان به سری وی ال‌جی در انتظار محصولی شگرف با ویژگی‌هایی چون صفحه‌نمایش POLED و اندروید پای هستند.

کمپانی ال‌جی طبق روال همیشگی خود، محصولات جدید خانواده V را در رویداد ایفا معرفی می‌کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد این شرکت درصدد تغییر رویه است و ماه آینده شاهد معرفی رسمی V40 ThinQ خواهیم بود. این تأخیر درمورد دیگر محصول این شرکت یعنی گوشی جی ۷ تین‌کیو نیز صادق است. متأسفانه کمپانی ال‌جی دلیل اصلی تأخیرهای به‌وجود آمده را اعلام نکرده است و احتمال می‌رود کمپانی مذکور در تولید و عرضه محصولات جدید خود با برخی مشکلات روبه‌رو باشد.

شایان ذکر است که معرفی محصول جدیدی چون V40 تین‌کیو قادر به دگرگونی این شرکت کره‌ای نیست و بحران سوددهی پایین در خط تولید گوشی‌‌های هوشمند ال‌جی همچنان گریبانگیر این کمپانی است. انتظار می‌رود که در صورت فائق آمدن ال‌جی برمشکلات تولید و عرضه خود تا پیش از فرارسیدن تعطیلات سال نو، میزان درآمد و سوددهی این شرکت اندکی بهبود یابد. ناگفته نماند که شایعات از قیمت ۸۰۰ دلاری پرچمدار جدید ال‌جی حکایت دارند که برای اثبات این ادعا می‌بایست تا تاریخ یازدهم مهرماه منتظر بمانیم.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید ال‌جی چیست؟ آیا این محصول می‌تواند سوددهی خط تولید گوشی‌‌های هوشمند ال‌جی را متحول کند؟




منبع : ANDROID HEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار