کد خبر: ۱۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 17
در حالی که اکنون می توان آیفون های XS و XS Plus به همراه اپل واچ سری 4 را پیش خرید کرد مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل از این محصولات سخن گفته است.

به گزارش آی تابناک : به گفته این تحلیلگر میزان سفارشات برای آیفون XS کمتر از انتظارات بوده. کو معتقد است دلیل این موضوع به فقدان تغییرات خارجی و قابلیت های جدید در مقایسه با آیفون 10 باز می گردد. علاوه بر این به نظر می رسد اشتیاق بیشتر نسبت به آیفون بزرگتر XS Max و نیز آیفون ارزان قیمت تر XR در این مسئله تأثیر گذار هستند.

به دنبال این موضوع کو پیشبینی های خود از عرضه آیفون XS را به 10 تا 15 درصد کاهش داده است پیش از این او پیش بینی کرده بود که این آیفون بین 15 تا 20 درصد از کل عرضه 3 آیفون جدید را به خود تخصیص دهد. علاوه بر این اکنون میزان عرضه آیفون XR را بین 55 تا 60 درصد در نظر گرفته است.

فروش آیفون xs

اما به نظر می رسد آیفون XS Max در چین با اقبال مواجه شود، چرا که این گوشی اکنون قرار است در نسخه ارائه شده در چین از دو سیم کارت پشتیبانی کند. در عین حال این بزرگترین مدل آیفون در رنگ طلایی عرضه می شود و اندازه بزرگتر آن مورد توجه بسیار از خریداران قرار خواهد گرفت. کو پیشبینی عرضه بین 25 تا 30 درصد برای این آیفون را کرده است. به گفته او در سال 2018 به میزان 75 تا 80 میلیون واحد در ماه های باقی مانده از سال 2018 به فروش خواهد رسید.

اما شرایط در مورد اپل واچ سری 4 فرق می کند. ادعا شده که این گجت بهتر از انتظارات پیش فروش می شود. این موضوع به دلیل تغییرات قابل قبولی است که شاهد بوده: نمایشگر بزرگتر و قابلیت های دیگری از جمله الکتورکاردیوگراف برای ثبت نوار قلب. انتظار می رود تا انتهای سال جاری میلادی 18 میلیون دستگاه اپل واچ به فروش برسد که بیشتر از نیمی از این تعداد به اپل واچ سری 4 اختصاص خواهد داشت.

 

تماشا کنید: اپل با «Shot on iPhone XS» قابلیت تصویربرداری آیفون XS را به رخ می کشد 



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار