کد خبر: ۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 16
مایکروسافت درنظر دارد تا در تاریخ 2 اکتبر رویدادی با محوریت محصولات سرفیس در شهر نیویورک برگزار کند. برطبق گمانه‌زنی‌ها طی این رویداد شاهد رونمایی از سرفیس لپ‌تاپ 2، سرفیس پرو 2018 و شاید سرفیس استودیو باشیم. اکنون تصاویری از نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ 2 منتشر شده که حکایت از وجود رنگ مشکی در رنگ‌بندی این دستگاه دارد، آیا بالاخره شاهد یک سرفیس با رنگ مشکی خواهیم بود؟

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت درنظر دارد تا در تاریخ 2 اکتبر یا 10 مهر کنفرانس خبری ویژه‌ای برای رونمایی از چند عضو جدید خانواده سرفیس برگزار کند. اکنون در فاصله تقریبا 3 هفته مانده به این رویداد مهم، رندرهایی جدید از سرفیس لپ‌تاپ در فضای رسانه‌ای درز کرده که بنابر گفته منبع افشا کننده نسخه دوم سرفیس لپ‌تاپ یا سرفیس لپ‌تاپ 2 است. آنطور که از این تصاویر مشخص است در طراحی نسخه دوم سرفیس لپ‌تاپ تغییرات عمده‌ای در مقایسه با نسل اول دیده نمی‌شود، اما نکته مهمی که در این تصاویر دیده می‌شود وجود رنگ مشکی در رنگ‌بندی نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ است.

اگر از کاربران سایت وینفون باشید حتما اطلاع دارید که چند هفته پیش شایعاتی مبنی بر تصمیم تیم سرفیس در جهت عرضه سرفیس لپ‌تاپ با رنگ مشکی گرافیتی در فضای رسانه‌ای منتشر شده بود. صحت و سقم این رندرها با توجه به شایعات پیشین تا حد زیادی قابل تایید به‌نظر می‌رسد، اما آنچه که مسلم است در آینده نزدیک اخبار و شایعات بیشتری در این زمینه از کمپ ردموند به بیرون درز خواهد کرد.برطبق منابع اطلاعاتی سایت ویندوز یونایتد سرفیس لپ‌تاپ در کنار عرضه با رنگ مشکی تغییرات سخت‌افزاری را در قلب خود خواهد داشت. پردازنده نسل هشتمی اینتل و استفاده از SSD پرسرعت‌تر در مقایسه با نسل قبل از دیگر مواردی است که تاکنون در مورد این دستگاه افشا شده است. اما آنچه که مسلم است در صورت عرضه این دستگاه با رنگ مشکی گرافیتی بزرگترین تغییر در خانواده سرفیس در چند سال اخیر صورت گرفته و برای اولین بار شاهد استفاده از رنگ مشکی در یک سرفیس خواهیم بود.با توجه به اطلاعات منتشر شده، به احتمال زیاد رنگ مشکی جایگزین رنگ طلایی گرافیتی یا همان بژ خواهد شد، ظاهرا اقبال کاربران به این رنگ از دستگاه کمتر از دیگر رنگ‌ها بوده و در نتیجه رنگ مشکی جایگزین آن خواهد شد. در این صورت، در کنار رنگ مشکی، در نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ مانند همیشه شاهد حضور آبی لاجوردی یا Cobalt blue، قرمز جگری یا Burgandy و خاکستری یا Platinum خواهیم بود.در رویداد 2 اکتبر در کنار معرفی سرفیس لپ‌تاپ جدید مطمئنا شاهد معرفی سرفیس پرو 2018 نیز خواهیم بود، از سوی دیگر با توجه به گذشت بیش از 2 سال از معرفی سرفیس استودیو، به احتمال زیاد نسل جدید این AIO بسیار خاص را نیز در شهر نیویورک مشاهده خواهیم کرد. دیگر محصولی که احتمال معرفی آن زیاد است نسخه LTE تبلت سرفیس گو است که می‌تواند برای کاربران همیشه در حرکت گزینه بهتری در مقایسه با نسخه اصلی دستگاه باشد.

نظر شما در مورد رنگ مشکی سرفیس لپ‌تاپ 2 چیست؟ من شخصا باور دارم که آبی لاجوردی دوست‌ داشتنی‌ترین رنگ سرفیس لپ‌تاپ است و همچنان خواهد بود؟ شما چه دیدگاهی دارید؟


منبع : mspu 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار