تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 15
مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراهم شدن امکان اعلام شکایت در حوزه ICT در قالب صندوق پستی ۱۹۵ خبر داد.
به گزارش آی تابناک : ولی‌الله مرادی گفت: همزمان با راه‌اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی (۱۹۵) مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی، به منظور ایجاد دسترسی بیشتر و شرایط آسان‌تر برای ثبت و پیگیری شکایت‌های مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی ۱۹۵ در شبکه پست ایران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این امکان برای دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده، عنوان کرد: از این پس تمامی مشترکان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کنند.

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ارسالی در سریع‌ترین زمان انجام شده است. 



منبع : دنیای اقتصاد 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار