کد خبر: ۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 14
هر کس که اپلی باشد و از آن راجع به سیری بپرسیم، او را خانمی آمریکایی می داند، اما شاید هر دو شما ندانید که می شود او را به یک آقا با هر زبان و لهجه دیگر تبدیل نمود.

برای دسترسی به تنظیمات Siri، ابتدا تنظیمات را باز نموده و General را لمس نمایید. سپس Siri را تپ کنید.

سیری
این جا Siri می تواند خاموش یا روشن شود، و ویژگی Hey Siri نیز دستخوش تغییر گردد. اما چیزی که مد نظر ماست، چهار گزینه مانده به آخر است که Siri Voice می باشد.

سیری

در این بخش می توانید صدای او را که به صورت یک خانم آمریکایی است تغییر دهید.

سیری
در گزینه های سیری وویس، می توانید میان لهجه های آمریکایی، بریتیش و استرالیایی یکی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید این تغییر به صورت آنی اعمال خواهد شد. هنگامی که به اینترنت وصل می شوید نیز این صدا با کیفیت کامل دانلود می شود.

سیری
در زیر گزینه های Accent، می توانید جنسیت Siri را نیز تغییر دهید که به طور پیشفرض خانم است و ما در آگهی ها و دستور العمل ها می شنویم.
اگر می خواهید زبان Siri را نیز تغییر دهید، یکی به قبل برگردید و Language را باز کنید.

سیری
هنگامی که زبان تغییر پیدا می کند، یک پیام هشدار مبنی بر خاموش شدن هی سیری نمایان می شود که برای فعال شدن مجدد این بخش باید به او آن را در زبان جدید بیاموزید.

سیری
پس از این که زبان، جنسیت و لهجه را عمل… ببخشید عوض کردید (!) ، می توانید از آن به عنوان یک دستیار شخصی قدرتمند استفاده نمایید. بنابراین اگر دیدید جوانی بر درختی تکیه کرده بدانید دستیار سیری اش عوض کرده. اکنون زمان دست به کار شدن است.

منبع:برسام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار