کد خبر: ۱۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 10
Ikea به عنوان یکی از بهترین برند‌ها در اثاثیه خانه شناخته می‌شود. در واقع ممکن است که همین الآن شما تعدادی از محصولاتش را در خانه خود داشته باشید. درحالی که این برند به عنوان یک برند تقریبا ارزان قیمت شناخته می‌شود و به اثاثیه ساده خود معروف است، سال گذشته آشکار شد که به تکنولوژی هوشمند نیز بسیار علاقمند است.
به گزارش آی تابناک : به طور مثال اخیرا شنیده ایم که Ikea شروع به ساخت صندلی اختصاصی برای بازی کرده است که دقیقا به اندازه بدن شما ساخته خواهد شد تا نهایت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد؛ اما حالا بر اساس گزارش Verge، این امکان وجود دارد که که Ikea در حال برنامه ریزی برای ارائه یک پرده پنجره هوشمند باشد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره برنامه‌های Ikea برای ساخت این پرده هوشمند وجود ندارد و فقط تعدادی تصویر ارسال شده به FCC یک دستگاه کنترل از راه دور را نشان می‌دهد؛ اما به جز آن اصلا مشخص نیست که آیا Ikea واقعا قصد اجرایی کردن این برنامه را دارد یا نه. به هر حال این ایده بسیار جذاب به‌ نظر می‌رسد؛ تصور کنید که پرده خانه خود را برنامه ریزی می کنید تا در زمان مشخص شده بسته یا باز شود، یا حتی ممکن است آن‌ها بر اساس شرایط محیطی خانه مانند نور یا دما خود تصمیم گیرنده باشند. یا حتی می‌توانید از قابلیت برنامه ریزی آن‌ها استفاده کنید تا وقتی در خانه حضور ندارید، آن خالی از سکنه نظر نرسد.

البته پرده‌های هوشمند در دنیای تکنولوژی چیز جدیدی به حساب نمی‌آیند، در حال حاضر انتخاب‌های زیادی برای خرید پرده هوشمند موجو می‌باشد و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص خود را دارند، همچنین بسیار گران هستند و قیمت تقریبی آن‌ها حدود 300 دلار است؛ اما اگر Ikea توان خود را در این زمینه به کار بگیرد، ممکن از بتواند پرده‌های هوشمند را با نصف هزینه عنوان شده ارائه کند؛ چیزی که سبب خواهد شد افراد زیادی جلب آن شوند و یک این مسئله موفقیت بزرگ برای کمپانی در اولین قدم های خود در زمینه تکنولوژی هوشمند خواهد بود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار