کد خبر: ۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 20
شرکت Archos میگوید که به دنبال تکان دادن بازار گوشی های هوشمند است. طی چند روز آینده و در مراسمی در MWC این شرکت فرصت آن را خواهد داشت تا با دو هوشمند از خانواده Diamond یعنی Diamond 2 Note و Diamond 2 Plus به وعده خود در این مورد عمل کند.

شرکت
Archos میگوید که به دنبال تکان دادن بازار گوشی های هوشمند است. طی چند روز آینده و در مراسمی در MWC این شرکت فرصت آن را خواهد داشت تا با دو هوشمند از خانواده Diamond یعنی Diamond 2 Note و Diamond 2 Plus به وعده خود در این مورد عمل کند.

همانگونه که از نام آن بر می آید، Diamond 2 Note یک فبلت 6 اینچ با وضوح 2560 در 1440 پیکسل است. این در حالی است که علیرغم صفحه نمایش بزرگ اندازه این هوشمند، نرخ صفحه نمایش به بدنه بسیار بالا است و به عبارت دیگر شرکت Archos ادعا میکند که در دست این فبلت به اندازه به اندازه یک گوشی هوشمند 5.5 اینچ است.

دوربین جلو این هوشمند با سنسور 8 مگاپیکسل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است و دوربین اصلی با وضوح 16 مگاپیکسل و با قابلیت ضبط ویدئو 4K در قاب پشتی قرار گرفته است. پردازشگر این هوشمند از نوع Octa-Core و MediaTek Helio X10 است و از پس تقریبا همه نیازهای یک گوشی اندروید بر می آید.

همچنین این هوشمند از رم 3 گیگابایت که این روزها در پرچم داران و گوشی های بالا رده به یک استاندارد تبدیل شده است برخوردا است و باتری غول پیکر 3600 میلی آمپر آن ظرف مدت 45 دقیقه تا 85 درصد شارژ خواهد شد. حافظه داخلی این هوشمند 32 گیگابایت است که البته به کمک حافظه جانبی قبال ارتقا نیز هست.



از سوی دیگر گوشی هوشمند Diamond 2 Plus از یک صفحه نمایش کمی کوچکتر 5.5 اینچ بهره میبرد که وضوح آن برابر با 1920 در 1080 است. در بالای این صفحه نمایش دروبین سلفی 8 مگاپیکسل قرار گرفته در حالی که دوربین اصلی این گوشی با سنسور 20 مگاپیکسل و ساخت شرکت سونی است. البته بر خلاف Diamond Note 2 دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدئو با فرمت 4K را ندارد.

صرف نظر از این موضوع، سخت افزار به کار رفته در این هوشمند بسیار جالب توجه و قدرتمند است. پردازشگر Octa-Core از نوع MediaTek P10، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با حافظه جانبی و باتری 3000 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع در زیر قاب این هوشمند به کار گرفته شده است.

این هوشمند از سایر قابلیت های دیگری که پرچم داران این روزها از آن بهره مند هستند نیز برخوردار است. از جمله حسگر اثر انگشت و پورت USB Type-C.

هر دو این هوشمند ها از شرکت Archos قادر به پشتیبانی از LTE و دو سیم کارت هستند. هر دو مجهز به اندروید نسخه 6 یا مارشمالو هستند و البته بهترین نکته در مورد آنها بهای رقابتی و بسیار جالب توجه آنها است. با این قدرت سخت افزاری بهای هوشمند Diamond 2 Note برابر با 280 دلار و Diamond 2 Plus برابر با 230 دلار است. تاریخ عرضه آنها نیز از اوایل ماه می خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار