کد خبر: ۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 19
آخرین داده ها و گزارش از سوی موسسه Strategy Analysis حاکی از آن است که در فصل چهارم سال 2015 ساعت هوشمند اپل محبوب ترین نمونه در بین ساعت های هوشمند بوده است که طرف مدت زمان سه ماهه توانسته است فروشی برابر با 5/1 میلیون نسخه را تجربه کرده و 63 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار داشته باشد.

آخرین داده ها و گزارش از سوی موسسه
Strategy Analysis حاکی از آن است که در فصل چهارم سال 2015 ساعت هوشمند اپل محبوب ترین نمونه در بین ساعت های هوشمند بوده است که طرف مدت زمان سه ماهه توانسته است فروشی برابر با 5/1 میلیون نسخه را تجربه کرده و 63 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار داشته باشد.

همچنین سامسونگ با فروش 1.3 میلیون نسخه و 16 درصد از سهم بازار جهانی ساعت های هوشمند در رده دوم و بعد از اپل قرار گرفته است و بر این اساس روی هم رفته از هر 10 ساعت هوشمند که در فصل چهارم 2015 فروش رفته است، 8 مورد تولید اپل و سامسونگ بوده است.

در همین حال فروش جهانی ساعت های هوشمند به حدود 8.1 میلیون نسخه افزایش یافته است که نسبت به رقم 1.9 میلیون سال گذشته حاکی از رشد 316 درصدی است. سهم آمریکای شمالی، اروپا و آسیا در این افزایش کاملا مشهود است.

رشد فزاینده فروش ساعت های هوشمند دقیقا در برابر سقوط فروش در ساعت های سوییسی قرار گرفته است که در فصل چهارم سال 2015 شاهد سقوط 4.8 درصدی بوده است. طی این مدت رقم فروش ساعت های سوییسی برابر با 7.9 میلیون واحد بوده است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم در حدود 8.3 میلیون واحد بوده.

«نیل ماوستون» مدیر اجرایی در موسسه Strategy Analysis در این باره گفته است: صنعت ساعت های سوییس بسیار آهسته در برابر تحولات بازار ساعت های هوشمند واکنش نشان داده است. این صنعت سر خود را در شن فرو برده و امیدوار است که ساعت های هوشمند ناپدید شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار