کد خبر: ۱۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 September 04
کمپانی سامسونگ از این پس به جای معرفی فناوری ها و قابلیت های جدید در موبایل های پرچمدار، ابتدا آنها را به میان رده ها خواهد آورد.

به گزارش آی تابناک : «دی جی کوه»، مدیرعامل سامسونگ موبایل از برنامه ریزی برای تغییر و تحول در استراتژی گوشی های میان رده خبر داده که هدف از آن جذب تعداد بیشتری از مشتریان جوان است.

گلکسی A

دی جی کوه

بر این اساس کمپانی کره ای به جای معرفی فناوری های جدید در پرچمدارهای سری گلکسی نوت و S، این قابلیت ها را ابتدا به مدل های ارزانتر خانواده گلکسی A خواهند آورد.

یکی از دلایل اصلی سامسونگ برای پیاده سازی این تغییرات کاهش فروش جهانی موبایل های هوشمند است که این کمپانی را هم تحت فشار قرار داده است. میزان فروش در این بخش طی سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۲۰ درصدی مواجه شده که به گفته مسئولان کره ای دلیل آن احتمال به استقبال کمتر از حد انتظار خریداران از گلکسی اس ۹ بازمی گردد. گلکسی نوت ۹ به عنوان دیگر پرچمدار این کمپانی هم اخیرا معرفی شده و هنوز نمی توان به میزان استقبال بازار از آن پی برد.

از سوی دیگر رقبای چینی سامسونگ از جمله هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو در سال های اخیر گوشی های پیشرفته ای را با قیمت پایین عرضه کرده اند که به افزایش سهم آنها از بازار موبایل منجر شده تا جایی که هواوی اپل را از جایگاه دوم به زیر کشیده است.

علی رغم کاهش جهانی فروش موبایل، بازارهای نوظهوری مثل هند و دیگر کشورهای پرجمعیت جنوب شرقی آسیا در حال رشد هستند؛ با این حال خریداران این بازارها به موبایل های قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه علاقه دارند و همین امر باعث تحول در میان رده های گلکسی A خواهد شد.

دی جی کو تایید کرده که برای حضور پررنگ در میان خریداران جوانتر تغییراتی اساسی را در بخش های تحقیق و توسعه و برنامه ریزی محصول سامسونگ صورت داده است.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار