کد خبر: ۱۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 28
کمتر کسی وجود دارد که با مجموعه نرم افزاری WPS Office شرکت Kingsoft آشنایی نداشته باشد. نرم افزار WPS Office جایگزینی رایگان و قدرتمند برای مایکروسافت آفیس محسوب می‌شود که در کنار سادگی و حجم پایین، قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهد. اکنون خبر خوب این است که مجموعه آفیس WPS Office وارد مایکروسافت استور شده و در حال حاضر در دسترس کاربران تمام نسخه‌های ویندوز 10 قرار گرفته است.
به گزارش آی تابناک : WPS Office به صورت کامل با آفیس شرکت مایکروسافت سازگاری دارد و به لطف همین موضوع، اسنادی که توسط این نرم افزارها ایجاد می‌شوند را به راحتی می‌تواند در یکدیگر ویرایش کرد. این مجموعه جایگزین‌هایی برای تمام برنامه‌های مایکروسافت آفیس دارد و شامل Writer، Presentation، Spreadsheets و PDF می‌شود.

لیست ویژگی‌های WPS Office:
سازگاری کامل با مایکروسافت آفیس (ورد، پاورپوینت، اکسل و Txt)، Google Docs، Google Sheets، Google Slide، Adobe PDF و Open Office
فرمت‌های تحت پشتیبانی: doc، docx، wpt، dotm، docm، dot، dotx rtf، xls، xlsx، xlt، xltx، csv، xml، et، ett، pdf، ppt، pot، dps، dpt، pptx، potx، ppsx Writer
پشتیبانی از وارد کردن، برش و تغییر اندازه تصاویر
پشتیبانی از Find و جایگزینی Presentation
ده‌ها طرح، انیمیشن و افکت جدید برای ارائه‌ها
پشتیبانی از قرار دادن و ویرایش اشکال، جعبه متن، تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدیوها، یادداشت‌ها، نمودارها و جداول
باز کردن برگه‌های متعدد به صورت همزمان
فرمول‌های از پیش تعریف شده کامل
منبع بزرگی از الگوهای رایگان برای کمک به ایجاد اسناد کاربردی‌تر
الگوهای دلخواه خود را از کتابخانه Docer انتخاب کنید تا به سادگی اسناد خود را ایجاد کنید
خوشبختانه به نظر می‌رسد سیاست‌های مایکروسافت برای استور خود به خوبی در حال جواب دادن است و روز به روز ما شاهد ورود نرم افزارهای معروف و قدرتمندی به مایکروسافت استور هستیم. در حال حاضر شما می‌توانید WPS Office را از مایکروسافت استور دریافت کرده و از آن استفاده کنید.




منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار