کد خبر: ۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 28
استودیو سازنده این عنوان یعنی استودیو Daybreak Games به تازگی جزئیات جدیدی در مورد برنامه های آینده سازندگان و بروز رسانی جدید عنوان بتل رویال H1Z1 منتشر کرده است.
به گزارش آی تابناک : با استناد به بروز رسانی های فراوان عنوان H1Z1 در سال جاری، می‌توان با اطمینان گفت که این عنوان به سرعت  در حال گسترش موفقیت و محبوبیت روزافزون خود در میان بازیکنان است. در ۲۴ ساعت ابتدای عرضه، بیش از ۱.۵ میلیون بازیکن این عنوان را دریافت و وارد دنیای آن شده‌اند و همین روند برای بروزرسانی نسخه‌ پلی‌ استیشن 4 این عنوان در سه روز اول به ۴.۵ میلیون بازیکن رسیده است. در چند روز گذشته سازندگان این عنوان در مورد برنامه‌های خود برای محتوا و ویژگی‌های آینده‌ این عنوان صحبت کرده‌اند.

همچنین، تورنس یی (Terrence Yee) تهیه‌ کننده و مایک مدن (Mike Madden) طراح  هنری اصلی عنوان  H1Z1، از طرفداران برای همراهی بی ‌وقفه و انتقادات سازنده‌ تشکر کرده‌ و اخبار غافلگیر ‌کننده‌ای در مورد بخش آرکید این عنوان را در اختیار آنان قرار داده‌اند. در همین راستا جایزه‌‌ مخصوصی برای بازیکنانی که تا آخر این هفته وارد اکانت خود می‌شود نیز در نظر گرفته شده است.

در لیست زیر خلاصه‌ای از محتوای آخرین بروزرسانی این عنوان به چشم می‌خورد:

حالت آرکید: از این هفته تیرانداز ها و تک ‌تیرانداز ها به حالت آرکید در پلی استیشن 4 اضافه خواهند شد. قوانین این حالت درست همانند یک بازی تک نفره‌ معمولی خواهد بود؛ با این تفاوت که در حالت آرکید بازیکنان تنها مجاز به استفاده از سلاح ‌هایی مانند شاتگان و اسنایپر خواهند بود.

سلاحها: سلاح‌ه ای جدیدی به این عنوان اضافه خواهند شد. انبار مهمات با اضافه شدن سلاح ‌هایی جدید با برد کوتاه، متوسط و بلند گسترش خواهد یافت.

چالش‌های روزانه: H1Z1 با اضافه کردن چالش ‌هایی جدید سعی در گسترش سیستم چالش ‌های روزانه‌ خود دارند و از این پس در این عنوان با چالش های بیشتری سر و کار خواهیم داشت.

تخته‌ امتیازات: از اولین تغییرات در تخته‌ امتیازات همزمان با شروع فصل دوم رویداد Battle Pass رونمایی خواهد شد.

علاوه بر این، استودیو Daybreak Games به پاس قدردانی از بیش از ۱۲ میلیون بازیکن فعال در عنوان خود ، اولین اسکین Marauder  را در اختیار هواداران قرار خواهد داد. برای دریافت این هدیه کافی است تا قبل از ساعت ۱۲ شب روز ۲۶ آگوست (برابر با ۴ شهریور) وارد اکانت خود شوید و در یک مسابقه شرکت کنید تا برنده آن شوید.

عنوان بتل رویال H1Z1  هم ‌اکنون برای پلتفرم‌ های کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 قابل دسترس است.
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 




منبع : dualshockers
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار