کد خبر: ۱۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - 2018 August 26
ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که از تاریخ 1 سپتامبر سال 2018، به پشتیبانی از نسخه‌ی قدیمی اسکایپ خاتمه خواهد داد. در عوض مایکروسافت قصد داشت که نسخه‌ی به‌روز شده‌ای از اسکایپ را برای کامپیوتر منتشر کند و آن را جایگزین اسکایپ قدیمی (نسخه‌ی 7.0) کند.
به گزارش آی تابناک : پس از بررسی بازخوردها و نقدهای کاربران از این برنامه ریزی مایکروسافت، حال مایکروسافت اعلام کرده است که تاریخ اعلام شده‌ی قبلی دیگر معتبر نیست و پشتیبانی مایکروسافت از نسخه‌ی قدیمی اسکایپ حتی پس از 1 سپتامبر سال 2018 ادامه خواهد داشت.

شب گذشته، تیم Customer Success اسکایپ اعلام کرد که تغییرات زیر قرار است به زودی در اسکایپ نسخه‌ی 8.0 اعمال شوند و این تصمیم بر ایجاد این تغییرات بر اساس بازخوردهای کاربران گرفته شده است:

قابلیت باز کردن اسکایپ در چند پنجره‌ی مجزا در ویندوز 10 با استفاده از حالت Split (در این لینک می‌توانید درباره‌ی حالت Split بیشتر بخوانید).
تغییر اندازه‌ی نوشته‌ها در چت‌ها.
قابلیت جست و جو برای پیام‌ها در چت‌ها.
بهبود دادن وضعیت یا Status در اسکایپ.
بهبود تنظیمات حریم خصوصی و اضافه شدن گزینه‌های بیشتر برای محدود کردن کسانی که قادر به تماس با شما هستند.
آسان‌تر کردن اضافه کردن مخاطبان به اسکایپ با استفاده از شماره تلفن آن‌ها.
علاوه بر موارد بالا، نسخه‌ی جدید اسکایپ ویژگی‌های دیگری مانند ضبط و ذخیره‌ی تماس و SMS Connect را دریافت خواهد کرد. در صورتی که از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، با استفاده از ویژگی SMS Connect می‌توانید از طریق کامپیوتر پیامک‌هایتان را بخوانید و به آن‌ها پاسخ دهید.

تیم توسعه دهنده‌ی اسکایپ نیز گفته‌ است که از مشکلات کنونی در فرستادن پیام و ایجاد تماس آگاه هستند و به زوی آن‌ها را رفع خواهند کرد. این تیم توسعه دهنده قصد دارد که:

فرایند ورود به اسکایپ و ریست کردن رمز ورود به اسکایپ را آسان‌تر کنند.
کیفیت تماس صوتی و تصویری را افزایش دهند حال چه 2 نفر در یک تماس باشند چه 20 نفر.
سرعت فرستادن پیام را سرعت ببخشند،
مدیریت مخاطب‌ها را آسان‌تر کنند، هم برای کسانی که قصد نگه داریشان را در لیست مخاطبانتان دارید و هم کسانی که قصد بلاک کردنشان را دارید.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار