کد خبر: ۱۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 19
همه ما میدانیم که در چند ماه اخیرا چه بر سر ZTE آمده و این کمپانی چه توفان بزرگی را پشت سر گذاشته است. آمریکا کمپانی چینی سازنده گوشی های هوشمند را به دلیل دور زدن تحریم های تصویب شده علیه ایران و کره شمالی، از ورود به این کشور ممنوع کرد و اجازه خرید محصولات آمریکایی را تا 7 سال از کمپانی گرفت. اما پس از طی یک روند نسبتاً طولانی روابط ZTE با آمریکا دوباره از سر گرفته شد اما با محدودیت های جدید.

به گزارش آی تابناک : پس از چندین ماه کش و قوس بین دولت های چین و آمریکا، ZTE روند کار خود را از سر گرفته است و آماده می شود تا گوشی جدید خود را معرفی و روانه بازار کند. روز گذشته ZTE با انتشار توئیتی در حساب خود در توئیتر اعلام کرد که نمایشگاه IFA 2018  برلین حضور خواهد داشت. IFA از تاریخ 31 آگوست آغاز و تا پنجم سپتامبر ادامه خواهد داشت و کمپانی چینی زد تی ای حضور خود را با عنوان "پیشرو در نوآوری های 5G" اعلام کرده است.

با وجود آنکه در پوستر فوق هیچ اشاره مستقیمی به معرفی گوشی هوشمند نشده است(در پس زمینه تصویر یک گوشی مشخص است)، تصویری از یک دعوت نامه در اینترنت منتشر شده است که یک عدد 9 بزرگ بر روی آن حک شده است. چنانچه این تصویر واقعی باشد، حاکی از آنست که ZTE قصد دارد از گوشی Axon 9 رونمایی کند.

ZTE راه زیادی در پیش دارد تا بتواند دوباره اعتبار از دست رفته خود را کسب کند. البته مسلماً این اتفاق غیرممکن نخواهد بود، چرا که پیش تر نیز کمپانی های بوده اند که با مشکلات مشابهی دست و پنجه نرم کرده بودند. اگر سامسونگ توانست پس از منفجر شدن گوشی های گلکسی نوت 7 خود دوباره و با قدرت بیشتری به دنیای گوشی های هوشمند بازگردد، ZTE هم می تواند.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار