کد خبر: ۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 17
شرکت Ringing Bells در هند با سر و صدای بسیار زیاد از گوشی هوشمندی رونمایی کرده است که گفته میشود ارزان ترین گوشی هوشمند هند (و با این حساب حتی ارزان ترین هوشمند دنیا) به حساب می آید. نام این گوشی هوشمند را Freedom 251 گذاشته اند.

شرکت
Ringing Bells در هند با سر و صدای بسیار زیاد از گوشی هوشمندی رونمایی کرده است که گفته میشود ارزان ترین گوشی هوشمند هند (و با این حساب حتی ارزان ترین هوشمند دنیا) به حساب می آید. نام این گوشی هوشمند را Freedom 251 گذاشته اند.

این گوشی هوشمند که به سیستم عامل اندروید مجهز است، بهایی برابر با 251 روپیه دارد که با نرخ فعلی ارز در این کشور کمتر از 4 دلار تمام میشود.

جالب تر از همه مشخصات فنی این هوشمند است. با این بها شما گوشی مجهز به پردازشگر Quad-Core با قدرت 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، حافظه داخلی 8 گیگابایت که با اسلات کارت حافظه Micro SD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است، و همچنین صفحه نمایش 4 اینچ از نوع qHD IPS در اختیار خواهید داشت.

معرفی ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا در هند با بهای فقط 4 دلار!


دوربین این هوشمند البته تعریفی ندارد. دوربین اصلی با وضوح 3.2 مگاپیکسل و دوربین ثانویه 0.3 مگاپیکسل است و قدرت باتری آن برابر با 1450 میلی آمپر خواهد بود.

معرفی ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا در هند با بهای فقط 4 دلار!


شرکت Ringing Bells در باره این گوشی گفته است که بنا به پیشنهاد نخست وزیر هند، قرار است همه کاربران در هند تا نفر آخر به آن مجهز شوند و داستان رشد و توسعه هند را تغییر شکل دهد. این هوشمند از فردا در هند عرضه رسمی خواهد شد و امروز مراسم رونمایی از این گوشی با حضور وزیر دفاع هند صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار