کد خبر: ۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 12
همانطور که مطلع هستید که سامسونگ اواخر هفته گذشته در رویدادی در شهر نیویورک از پرچمدار جدید خود، یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. به نظر میرسد که یکی از معروفترین بینندگان مراسم “Unpacked” کمپانی هواوی بوده است. چرا که غول چینی دنیای فناوری روز گذشته در حساب توئیتر خود، عدم نوآوری در گوشی جدید کمپانی رقیب کره ای یعنی سامسونگ را به تمسخر گرفته است.
به گزارش آی تابناک : در توئیت هواوی پیشرفتی که گوشی P20 Pro در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی سری P10 داشته اشاره شده است. اصلی ترین تفاوت این دو نسل، دوربین سه گانه، لنز 40 مگاپیکسلی، زوم 5x در پی20 پرو بوده است. هواوی این تغییرات را "ارتقاء واقعی" نسل گوشی ها عنوان کرده است. هواوی گفته:

زمانیکه ما #HuaweiP20Pro را معرفی کردیم، همه چیز ارتقاء واقعی یافته بود و این تغییرات مانند دوربین سه گانه با لنز 40 مگاپیکسلی، زوم 5x و ... در زندگی هر روزه تغییر ایجاد خواهد. تصور کنید که چه اتفاقی در آینده خواهند افتاد.

در حالیکه هواوی مستقیماٌ اشاره ای به نام سامسونگ نداشته است، کاملاً مشخص است که هدف این توئیت هوایی گلکسی نوت 9 این کمپانی است. حتی با وجود بهبود زیادی که قلم S Pen داشته و باتری و رم ارتقا یافته گوشی جدید، باز هم سخت است که بگوییم در مقایسه با گلکسی نوت 8، این گوشی خیلی پیشرفت کرده است. حتی می توان گفت که به جز قلم تفاوت بسیار جزیی با گلکسی S9 و S9+ دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا گوشی جدید سامسونگ ارتقاء واقعی را تجربه نکرده یا هواوی در پی بازار گرمی برای گوشی میت 20 خودش است؟ باید صبر کنیم و ببینیم در زمان معرفی گوشی های سری میت 20، هواوی به وعده خود در جهت ارتقای واقعی نسل عمل می کند یا خیر.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار