کد خبر: ۱۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 12
پنجشنبه هفته قبل و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹، اپیک گیمز و سامسونگ اعلام کردند که بازی فورتنایت بتل رویال ابتدا به مارکت گلکسی اپس منحصر خواهد بود. با پایان یافتن این انحصار کاربران می توانند وارد سایت ایپک گیمز شده و با ثبت ایمیل در لیست دریافت دعوتنامه بازی قرار گیرند.

به گزارش آی تابناک : زمان ارسال دعوتنامه ها هنوز مشخص نشده اما انتظار می رود که ۴۸ ساعت پس از ثبت ایمیل اپیک گیمز دعوتنامه ها را برای کاربران ارسال کند.

از آنجا که اپیک گیمز برای اجتناب از پرداخت سهم ۳۰ درصدی گوگل فورتنایت را در وب سایت خود منتشر می کند، کاربران باید تیک منابع دیگر را هم در موبایل خود فعال کنند. اپیک گیمز در حالی دست به این اقدام زده که همین مقدار از سود خود را به اپل می دهد.

گوگل برای جلوگیری از نصب نسخه های تقلبی فورتنایت در این مارکت در پاسخ به کاربرانی که نام بازی را جستجو کنند تاکید می کند که این بازی در گوگل پلی وجود ندارد. موسسه تحقیقاتی Sensor Tower مدعی شده که عدم انتشار بازی مذکور در پلی استور باعث می شود گوگل از درآمد ۵۰ میلیون دلاری محروم شود.

به گفته اپیک ۳۰۰ میلیون دستگاه از مجموع ۲.۵ میلیارد موبایل اندرویدی فعال که برابر ۱۲ درصد خواهد بود قابلیت اجرای روان فورتنایت را دارند که طبیعا شامل دستگاه های پرچمدار و احتمالا میان رده های پریمیوم خواهد بود. سیستم مورد نیاز این بازی شامل موارد زیر است:

  • سیستم عامل: اندروید 5 یا بالاتر
  • رم: 3 گیگابایت یا بیشتر
  • نوع پردازنده: آدرنو 530 یا مدل‌های جدیدتر و Mali-G71 MP20 ،Mali-G72 MP12 یا مدل‌های جدیدتر

در صورتی که شما هم از علاقمندان بازی فورتنایت به شمار می روید اما از کاربران گلکسی نیستید، برای ثبت درخواست دعوتنامه روی این لینک کلیک کرده و آماده دریافت آن طی ۴۸ ساعت آینده باشید، هرچند در صورت افزایش بیش از حد تعداد درخواست کنندگان ممکن است این بازه زمانی کمی بیشتر شود.

 

تماشا کنید: گرافیک فورتنایت اندروید در بالاترین تنظیمات بازی چگونه است؟

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار