کد خبر: ۱۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 11
به گفته یکی از مدیران شرکت هواوی، این شرکت درحال آزمایش کردن جدیدترین نسخه از اندروبد بر روی چهار محصول مختلف است تا بتواند به زودی، اندروید Pie را برای کاربران عرضه کند.

به گزارش آی تابناک : می‌دانیم که هواوی چندان سابقه خوبی در زمینه بروزرسانی محصولاتش به جدیدترین نسخه از اندروید ندارد، اما شاید اندروید ۹ یا همان Pie، نقطه آغاز خوبی برای ایجاد تغییراتی باشد. بر اساس گفته‌های یک مطلب در وبسایت Weibo، یکی از مدیران هواوی به طور رسمی اعلام کرده که این شرکت به سختی درحال کار بر روی عرضه اندروید ۹ برای محصولاتش است، و به نظر می‌رسد که هواوی، این کار را با آزمایش کردن این نسخه از اندروید بر روی چهار تلفن هوشمند مختلف شروع کرده است. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

به گفته این مدیر شرکت هواوی، چینی‌ها درحال حاضر اندروید ۹ را بر روی‌ چهار تلفن هوشمند مختلف می‌کنند و همانطور که پیش از این انتظار می‌رفت، هرچهار تلفن هوشمند از دسته پرچمداران به حساب می‌آیند. در این وبسایت، این فرد به چهار تلفن هوشمند هواوی Mate 10 Pro, P20, Honor 10 و Honor V10 اشاره داشته و کمی عجیب است که نام Mate 10 عادی و یا P20 Pro در این لیست دیده نمی‌شود. شاید چینی‌ها، آزمایش کردن اندروید ۹ بر روی این محصولات را به زمانی دیگر موکول کرده باشند.

از آنجایی که رابط کاربری محصولات هواوی فوق العاده سنگین است، قطعا مدت زمان بیشتری لازم خواهد بود تا اندروید Pie به دست کاربران برسد. همچنین در نظر داشته باشید که هواوی، اندروید ۹ را همزمان با رابط کاربری بروز شده EMUI 9 عرضه خواهد کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی دارای چند ویژگی تازه است. در نهایت گفته شده که هواوی به محض اتمام آزمایش‌ها و تست‌های لازم، برنامه کامل بروزرسانی اندروید ۹ محصولاتش را برای عموم منتشر خواهد کرد. اندروید ۹ که با نام Pie شناخته می‌شود به زودی برای تلفن‌های هوشمند گوگل و سپس برای سایر محصولات منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا شما از وضعیت بروزرسانی محصولات هواوی راضی هستید؟





منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار