کد خبر: ۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 16
تنها یک هفته مانده به MWC 2016 اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند ال جی که قرار است در روز رونمایی از گلکسی اس 7 سامسونگ معرفی شود، بدست آمده اما اکنون اولین تصویر از پرچم دار جدید ال جی به خوبی طراحی و ویژگیهای فیزیکی آن را نشان میدهد.

تنها یک هفته مانده به
MWC 2016 اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند ال جی که قرار است در روز رونمایی از گلکسی اس 7 سامسونگ معرفی شود، بدست آمده اما اکنون اولین تصویر از پرچم دار جدید ال جی به خوبی طراحی و ویژگیهای فیزیکی آن را نشان میدهد.

البته آنگونه که به نظر میرسد، این گوشی هوشمند از هم اکنون برای فروش در دهلی هند آماده شده است و این تصاویر نیز مربوط به همین موضوع است.

آنچه که این تصویر زنده اکنون نشان میدهد در ابتدا این است که برخی از شایعاتی که پیش از این در مورد طراحی این هوشمند گفته میشد، صحت ندارد. در واقع هوشمند پرچم دار جدید ال جی بر خلاف شایعات همانند V10 از یک صفحه نمایش ثانویه در بالای صفحه نمایش اصلی بهره نمیبرد.

از سوی دیگر هیچ طراحی ماژولار برای باتری قابل جایگزینی در این هوشمند وجود ندارد که البته برخی این احتمال را مطرح کرده اند که تصاویر منتشر شده چندان دقیق نیست و نمیتوان در مورد این موضوعات با تاکید نظر داد.

البته در این مورد برخی شایعات قبلی نظیر جا به جای شدن دکمه های تنظیم صدا و سیستم دوگانه دوربین در قاب پشتی تایید شده است و همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت این گوشی دیده میشود.

اولین تصویر منتشر شده از هوشمند LG G5 شایعات زیادی را از اعتبار انداخت


اولین تصویر منتشر شده از هوشمند LG G5 شایعات زیادی را از اعتبار انداخت



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار