کد خبر: ۱۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 06
تابستان های داغ هر سال با معرفی پرچمداران شرکت های مطرح دنیای تکنولوژی داغ تر می شود. به عنوان مثال همین آخر هفته سامسونگ قصد دارد از پرچمدار جدید سری نوت، Galaxy Note 9 رونمایی کند. هر چند که تقریباً تمامی مشخصات این گوشی پیش از رونمایی رسمی، مشخص شده، اما سامسونگ با تبلیغات گسترده خود، قصد در جذب بالاترین میزان مخاطب را برای مراسم معرفی گوشی بالارده جدید خود دارد.
به گزارش آی تابناک : در هر حال فرقی ندارد که شما طرفدار دو آتیشه سامسونگ، اپل، هواوی، سونی باشید یا گوگل و ال جی و... احتمالاً شما هم مانند همه علاقمندان به دنیای گوشی های هوشمند، در ماه های آینده از معرفی پرچمدارهای جدید هیجان زده اید. حالا ما به طور دقیق میدانیم که سامسونگ گلکسی نوت 9 در رویدادی با نام "Unpacked” در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) معرفی می شود. می توان به راحتی حدس زد که سونی هم برنامه ریزی کرده تا از گوشی Xperia XZ3 رونمایی کند و این اتفاق احتمالاً در نمایشگاه IFA 2018 رخ میدهد. اپل هم که به احتمال قوی مانند هر سال در ماه سپتامبر در گوشی های جدید خود رونمایی می کند. اما هواوی و گوگل که در پاییز از پرچمداران خود رونمایی می کنند، تاریخ دقیقی برای معرفی محصولات خود اعلام نکرده اند، اما احتمالاً گوگل توانسته تا حد ممکن ما را در رسیدن به جواب راهنمایی کند.

در تبلیغات پلت فرم بازاریابی آنلاین FameBit، غول جستجوی تکنولوژی اعلام کرد که تبلیغات گوشی پیکسل 3 در یوتیوب را از 4 اکتبر آغاز خواهد کرد. کمپین تبلیغاتی پیکسل 3 از زمان 4 اکتبر (12 مهر) آغاز خواهد شد، اگرچه هنوز به طور دقیق معلوم نیست که تاریخ دقیق معرفی و انتشار این گوشی چه زمانی است، اما احتمالاً گوگل در این تاریخ قصد رونمایی از پیکسل های جدید را خواهد داشت. مانند سال های گذشته خانواده پیکسل از دو عضو، یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL تشکیل خواهد شد و ممکن است که Pixel Watch، ساعت هوشمند گوگل عضو جدید این خانواده باشد. نسل دوم Pixel Buds و لپ تاپ ارتقا یافته Pixelbook با حاشیه های باریک تر هم به احتمال قوی در این مراسم معرفی خواهند شد. گجت های دیگری که انتظار میرود در این مراسم رونمایی شوند، نسخه به روز شده  Daydream View VR است که چند خبر در خصوص آن شنیده شده است.

در هر حال 4 اکتبر (12 مهر) دقیقاً همان تاریخی است که سال گذشته پیکسل 2 های گوگل معرفی شدند و سال قبل تر پیکسل های اصلی. بنابراین دور از ذهن نیست که امسال هم در تاریخی مشابه مراسم رونمایی گوگل برگزار شود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار