کد خبر: ۱۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 05
گزارش ماهانه گروه NPD روز گذشته با کمی تاخیر نسبت به ماه های گذشته برای ماه ژوئن منتشر شد و بازی God of War شرکت سونی در جدول پر فروش ترین عنوان در رتبه دوم ، پایین تر از عنوان Mario Tennis Aces قرار گرفت .
به گزارش آی تابناک : همانطور که احتمالا می دانید عنوان God of War شرکت سونی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است به طوری که ناشر این بازی تنها چند روز پس عرضه God of War در بیانیه ای اعلام کرده که این بازی رکورد سریع ترین فروش در تاریخ پلی استیشن 4 را به نام خود ثبت کرده است . حال با توجه به گزارش های جدید منتشر شده به نظر می رسد فروش فوق العاده بازی God of War بسیار بهتر و تاریخی تر بوده است .

روز گذشته آقای Mat Piscatella از گروه NPD در مصاحبه ای با IGN اعلام کرده است که بازی God of War نه تنها سریع ترین فروش را در تاریخ کنسول پلی استیشن 4 کسب کرده است بلکه رکورد سریع ترین عنوان در تاریخ پلی استیشن را نیز بدست آورده است . این گروه با بررسی بازی های ویدیویی از سال 1995 به این نتیجه دست یافته اند که این رکود پیش از این در اختیار بازی The Last of Us در سال 2013 برای کنسول پلی استیشن 3 بود اما اکنون به بازی God of War رسیده است . Mat Piscatella در بخشی از مصاحبه خود اعلام کرده است که پیش بینی می شد که بازی God of War هشتمین عنوان پر فروش تا پایان سال 2018 در ایالات متحده شود اما با این روند احتمالا این بازی جایگاه بهتری را کسب خواهد کرد .

شایان ذکر است که میزان فروش بازی God of War  تا کنون بیش از پیش بینی تحلیلگران بازی های ویدیویی بوده است . بازی Spider-Man ماه آینده به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که رقابت مرد عنکبوتی که یکی از محبوب ترین ابر قهرمانان است با بازی God of War چگونه پیش خواهد رفت و به نظر می رسد که سال 2018 سال موفقی برای شرکت سونی خواهد بود .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار