کد خبر: ۱۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 05
شرکت سامسونگ مدتیست برند Galaxy On را در چندین مدل راه اندازی کرده است. برندی که اسمارتفون های میان رده کارآمد را در برگرفته و از کیفیت قابل توجهی بهره می‌برند. در این بین اخیرا شاهد رونمایی مدل جدیدی از سری گلکسی جی بودیم که گلکسی جی 8 نام داشت. گوشی هوشمندی با طراحی شبیه به دیگر مدل های این سری و مشخصات قابل توجه.

به گزارش آی تابناک : حال به تازگی سامسونگ تصمیم گرفت Galaxy J8 را روانه بازار هند کند. بازاری که برندهای مختلفی دربرگرفته و سامسونگ توانسته فروش خوبی را تجربه کند. در حالی که سری Galaxy On در بازارهای مشخصی چون هند به فروش می رسد، مدل گلکسی جی 8 نیز با نام Galaxy On 8 در این کشور به فروش می رسد. کمپانی کره ای در تلاش است تا با گسترش برندهای خود اسمارتفون های بزرگی را عرضه دارد.

Galaxy On خانواده گوشی های هوشمند میان رده ای بوده که می توان انتظارات بسیاری از آن داشت. مدل جدید Galaxy On 8 نیز یک گوشی هوشمند قابل توجه بوده و برای بازار هند با نام جدیدی عرضه می شود.

برای بازبینی باید بیان کرد Galaxy J6 نیز با نام On6 در این منطقه به فروش رسید. Galaxy On 8 از صفحه نمایش 6 اینچی HD+ SuperAMOLED ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 450، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز است.

Galaxy On8 در بحث مشخصات هیچ تفاوتی با Galaxy J8 نداشته و دو مدل یکسان به شمار می روند. قیمت اسمارتفون موردبحث سامسونگ 277 دلار بوده و می توان آن را در برخی فروشگاه های هند با تخفیف چند 10 دلاری به قیمت 267 دلار خریداری کردبا این حساب می توان دریافت که سری Galaxy J سامسونگ در هند با نام Galaxy On به فروش خواهند رسید و اگرچه نام یکسان نیست اما در طراحی و مشخصات محصولات یکسانی خواهند بود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی دریافت نمایید.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار