کد خبر: ۱۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 04
دیروز خبر جالبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که کمپانی هوای توانسته در نیمه نخست سال جاری میلادی بیش از هر کمپانی دیگری موبایل با بریدگی بالای نمایشگر را به فروش برساند. این دستاورد غول موبایل سازی چینی در حالی محقق شده که این شرکت همچنان حضور درخشانی در بازار آمریکا ندارد.

به گزارش آی تابناک : این شرکت در شش ماهه اول ۲۰۱۸ حدود ۲۵.۴ میلیون دستگاه موبایل دارای بریدگی بالای نمایشگر را به فروش رسانده است. جای تعجب نیست که اپل با فروش حدود ۲۰.۷ میلیون دستگاه آیفون X جایگاه بعدی را در این فهرست به خود اختصاص داده است. برندهای اوپو، ویوو و شیائومی نیز در جایگاه های بعدی قرار می گیرند.

بریدگی بالای نمایشگر

آمار و ارقام فوق را موسسه تحقیقاتی «Sigmaintell Consulting» منتشر ساخته و مدعی شده است در طی این مدت حدود ۸۶.۱ میلیون دستگاه انواع موبایل با بریدگی بالای نمایشگر روانه بازار شده است. بنابراین به طور متوسط از هر ۴ گوشی به فروش رفته در نیمه نخست امسال، ۱ مورد مجهز به «notche» بوده اند.

این موسسه همچنین در گزارش خود آورده است که از مجموع کل موبایل های به فروش رفته در بازه زمانی مورد بحث، حدود ۷۸ درصد آنها مجهز به انواع نمایشگرهای LCD و ۲۱ درصد از آنها نیز از انواع پنل های LED (از جمله OLED و AMOLED) بهره مند بوده اند.


منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار