کد خبر: ۱۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 29
هر چه که به ماه سپتامبر نزدیک میشویم بیشتر در مورد محبوب ترین گجت های اپل که آیفون ها و آیپد ها هستند میشنویم. تا به امروز گزارشات زیادی را در مورد نسل بعدی این دستگاه ها شاهد بوده ایم و اکنون باری دیگر شاهد درز اطلاعات جدیدی هستیم. گزارش جدید توسط سایت Macotakara، تامین کننده ژاپنی که معمولا اطلاعات دقیقی را ارائه میدهد، منتشر شده است. بر اساس این گزارش، اپل نسل بعدی آیپد پروهای خود را احتمالا با سایز جمع و جور تری معرفی خواهد کرد و همچنین مانند آیفون های اخیر، جک 3.5 میلی متری را از آنها حذف خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : در اطلاعاتی که در سایت  Macotakara منتشر شده، آمده است که اپل ابعاد نسل بعدی آیپد پرو را کمی کاهش خواهد داد به طوری که مدل 10.5 اینچی دارای طول 247.5 میلی متر، عرض 178.7 میلی متر و ضخامت 6 میلی متری خواهد بود. این در حالیست که آیپد پرو 10.5 اینچی فعلی به ترتیب دارای ابعاد 250.6 میلی متر، 174.1 میلی متر و 6.1 میلی متری است. در عین حال نسخه 12.9 اینچی با طول 280 میلی متر، عرض 215 میلی متر و  ضخامت 6.4 میلی متر معرفی خواهد شد. این مدل هم در نسل فعلی به ترتیب از ابعاد 305.7 میلی متر، 220.6 میلی متر و 6.9 میلی متر برخوردار است.

همچنین این گزارش حاکی از این دارد که آیپدهای نسل بعد به FaceID مجهز خواهند بود. پیش از این هم در گزارشات آمده بود که آیپدها در سال 2018 به این سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند بود. این موضوع به نوعی در نسخه آزمایشی iOS 12 نیز تائید شده است. Macotakara خاطر نشان کرده است که FaceID در حال لنداسکیپ (عریض) عمل نخواهد کرد. پورت های آیپد پرو نسل بعد هم جابجایی هایی به خود خواهد دید به طوری که احتمالا اپل کانکتور هوشمند اتصال کیبورد را به پائین دستگاه و در کنار پورت لایتنینگ منتقل خواهد کرد. در این صورت تبلت طوری طراحی شده که به صورت عمودی از آن استفاده شود.

در پایان گزارش Macotakara، به برخی تغییرات احتمالی آیفون های نسل بعد اپل هم اشاره شده است و گفته شده که آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD به صفحه نمایش full Active با حواشی 4 طرفه بسیار کم مجهز خواهد بود که توسط سنسور Japan Pixel Eyes بهینه سازی شده است. طبق پیش بینی ها این مدل از آیفون کمی ارزان تر از آیفون X خواهد بود که سال گذشته وارد بازار شد. همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، اپل احتمالا رویدادی را در سپتامبر برگزار خواهد کرد و از آیفون ها و آیپدهای جدید خود در آن رونمایی خواهد کرد. باید صبر کرد و دید شایعاتی که تا به امروز شنیده ایم تا چه اندازه صحت داشته اند.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار