کد خبر: ۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 15
مایکروسافت امروز از جدیدترین دستگاه لومیا مجهز به ویندوز 10 رونمایی که در واقع چهارمین دستگاه مجهز به این سیستم عامل در سراسر دنیا تا کنون است. این دستگاه به بهای 200 دلار در بازار اروپا عرضه میشود.

مایکروسافت امروز از جدیدترین دستگاه لومیا مجهز به ویندوز 10 رونمایی که در واقع چهارمین دستگاه مجهز به این سیستم عامل در سراسر دنیا تا کنون است. این دستگاه به بهای 200 دلار در بازار اروپا عرضه میشود.

این هوشمند در دو رنگ سفید و سیاه عرضه میشود و قرار است تا سه روز دیگر رسما وارد بازار اروپا شود. لومیا 650 در کلاس Business طبقه بندی شده است که تمرکز آن بر امنیت و خلاقیت است. «سامولی هنینه» مدیر ارشد برنامه ریزی های گوشی های هوشمند مایکروسافت در باره آن میگوید: با ارائه تجربه ای محکم بر روی موبایل و دسکتاپ با استفاده از قدرت ویندوز 10 این هوشمند برای کاربران حرفه ای و طرفداران ویندوز یک گوشی کاربردی و دوست داشتنی خواهد بود.

این هوشمند مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ OLED با قاب آلومینیوم، دوربین 5 مگاپیکسل با لنز Wide به عنوان دوربین سلفی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، حافظه داخلی 16 گیگابایت و قابل ارتقا با Micro SD عرضه میشود.

تماشا کنید: عرضه رسمی Lumia 650 در بازار اروپا / هوشمند 200 دلاری زیبای ویندوز 10



پردازشگر این هوشمند از نوع اسنپدراگون 212 و Quad-Core است که در 1.3 گیگاهرتز کلاک میشود. تنها یک گیگابایت رم در اختیار دارد و ابزارهای ارتباطی آن تکمیل است. همچنین یک نسخه دو سیم کارت نیز از این هوشمند رونمایی شده است. باتری آن 2000 میلی آمپر است و وزن کلی گوشی به 122 گرم میرسد.

عرضه این گوشی در حالی است که همچنان مایکروسافت در پیدا کردن جایگاه خود در بازار گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز 10 است. ویندوز 10 موبایل در سازگاری کامل با نسخه دسکتاپ این سیستم عامل قرار دارد که نتیجه تمرکز مایکروسافت بر ارائه یک سیستم عامل یکپارچه بر روی موبایل و دسکتاپ است.

در همین حال گزارشات مختلفی در دست است که به زودی سایر گوشی های هوشمند ویندوز فون مجهز به ویندوز 10 موبایل خواهند بود هرچند در ارائه این سیستم عامل برای این گوشی ها تا کنون چندین بار از سوی مایکروسافت خلف وعده صورت گرفته است.

ویدئوی کوتاه زیر تیزر تبلیغاتی معرفی لومیا 650 است:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار