کد خبر: ۱۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 29
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی کاملاً ایرانی برای ثبت نوار قلبی شده است.
به گزارش آی تابناک : اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

امروزه تولید دستگاه‌های پزشکی در کشور رونق بسیاری پیدا کرده‌اند و شرکت‌های دانش بنیان موفق به ساخت لوازم و تجهیزاتی‌ شده‌اند که با کیفیتی‌ بسیار عالی‌ در بیمارستان‌ها به کار می‌روند و برای سلامت افراد مفید است.

مدیر این شرکت دانش بنیان‌ در خصوص چگونگی کارکرد این دستگاه بیان کرد: برای آن که بتوان ضربان قلب بیماران را  اندازه گیری کرد باید از دستگاه الکتروکاردوگراف‌ بهره‌ برد که شرکت ما موفق به ساخت آن شده است.

دستگاه ایرانی که نیاز بیمارستان‌های کشور  را پاسخ می‌دهد
وی با اشاره به قابلیت های بالای این دستگاه اظهار کرد: در اورژانس بیمارستان‌ها و همچنین اتاق‌های عمل برای آنکه بتوان ضربان قلب بیماران را اندازه‌ گرفت یا نوار قلب آنها را دریافت کرد؛ باید از این دستگاه بهره‌ برد  که علائم حیاتی بیمار را نشان می‌دهد.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه این شرکت 50 درصد بازار داخل را در اختیار دارد‌، گفت: شرکت ما به نیاز 50 درصد از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داخل کشور پاسخ می‌دهد و با وجود این دستگاه ایرانی دیگر نیازی به واردات‌ نداریم .

وی یادآور شد: محصولی که در شرکت ما تولید می‌شود کاملاً ایرانی است و در راستای رفع نیاز بیماران‌ و درمان آنها تولید شده است.

 



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار