کد خبر: ۱۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 28
وسترن دیجیتال که به تازگی یکی از بزرگترین کارخانه های تولید هارددیسک خود را تعطیل کرده است، با انرژی بالا به سمت درایو های SSD در حرکت است.
به گزارش آی تابناک : این شرکت یکی از بزرگترین تامین کنندگان ذخیره سازهای سرور ها است و از این رو خواهان باقی ماندن در این بازار پر سود است. Western Digital به تازگی یک خانواده از درایوهای SSD موسوم به Ultrastar DC SS530 را برای جایگزینی هارد دیسک ها در سیستم های سرور و پایگاه داده، معرفی کرده است.

درایو Ultrastar DC SS530 در فرم 2.5 اینچی تولید شده اما با مدل های خانگی متفاوت، و دارای ضخامت 15 میلی متر است. وسترن دیجیتال در این محصول از تراشه های 64 لایه 3D TLC NAND استفاده کرده است. Ultrastar DC SS530 ها در ظرفیت های 400 گیگابایت الی 15 ترابایت تولید می گردد. این درایو ها به طور همزمان به 2 رابط SAS متصل می شوند که هر یک دارای پهنای باند 12 گیگابیت در ثانیه است. اینترفیس SAS برای سیستم های کلاس سرور مورد استفاده قرار گرفته و هر یک از آنها دارای پهنای باندی 2 برابر بیشتر از SATA III هستند.

سرعت خواندن و نوشتن تصادفی در این درایو ها برابر با 440K IOPS و 320K IOPS است. این درایوها که با همکاری اینتل توسعه یافته اند، دارای 3 گزینه متفاوت استقامت، شامل 1/3/10 DW/D است. توان مصرفی نیز 9، 11 و 14 وات خواهد بود. از جمله فناوری های آنها می توان به Secure Erase، Instant-Secure Erase، Self-Encrypting Drive و سیستم رمزنگاری 2 گانه اشاره کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار