کد خبر: ۱۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 28
شرکت نینتندو بعد از معرفی موفق کنسول جدید خود یعنی سوئیچ برای توالی سیر موفقیت های آن با ارائه افزونه های مقوایی جالبی به نام نینتندو Labo شگفتی و خوشحالی بسیاری از طرفداران خود را فراهم کرد.

به گزارش آی تابناک : این افزونه ها در قالب بسته هایی حاوی صفحه های مقوایی ارائه می شوند، روی این صفحه ها طرح هایی متنوع و هدفمند کشیده شده که با پیروی از آنها می توانید قطعاتی از صفحه را جدا کرده و طبق دستور العمل با شکل دادن به آنها و سر هم کردنشان با دیگر قطعات افزونه مورد نظر را بسازید. با قرار دادن کنترلرها و نمایشگر نینتندو سوئیچ در این افزونه ها می توانید از قابلیت های آن بهره مند شده و به بازی بپردازید.

جدیدترین افزونه ای که برای کنسول نینتندو سوئیچ معرفی شده است، Joy-Con 3 نام دارد. این افزونه که از ساختن و سر هم کردن آن کنترلرهایی مخصوص ماشین، زیر دریایی و هواپیما بوجود خواهد آمد به همراه بازی مخصوص آن ارائه می شود. همانطور که در ویدئوی معرفی این محصول مشاهده خواهید کرد، با اتصال کنسول خود به تلویزیون و استفاده از کنترلرها و قرار دادن جوی استیک کنسول در هر یک از آنها می توانید خودروی مربوط به آن را کنترل کنید. به نظر میرسد چالش های جالبی نیز در این بازی ها گنجانده شده که با استفاده از کنترلرهای ساخته شده از مقوای خود می توانید از پس آنها بر آیید. این اولین کیت مخصوص رانندگی که در قالب پروژه نینتندو لبو ارائه شده، نیست و پیش تر در کیت های متنوعی که ارائه شده بود کنترلر مخصوص موتور سیکلت نیز وجود داشت که بعدها قابلیت استفاده در بازی ماریو کارت 8 را نیز بدست آورد. کیت جدید در تاریخ  14 سپتامبر و با قیمت 66.99 دلار عرضه خواهد شد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار