کد خبر: ۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 28
طبق اعلامیه ای در وب سایت اپل مشتریان ژاپنی که دستگه هایشان بخاطر شرایط آب و هوایی آسیب دیده است و نیاز به تعمیر دارد می توانند تا آخر ماه سپتامبر با مراجعه و یا تماس با نمایندگی های کمپانی اپل از تعمیرات رایگان این کمپانی که برای خسارت دیدگان سیل در ژاپن برنامه ریزی شده است استفاده کنند.
به گزارش آی تابناک : اخیرا بارش سنگین باران در اوایل ماه جاری موجب سیل و رانش زمین در مناطق جنوب غربی ژاپن شده است، و این اتفاق یکی از بزرگترین بلایای طبیعی این کشور اعلام شده است. گفته می شود که حداقل ۲۰۰ نفر در اثر این فاجعه کشته شده اند و ۷۵۰۰۰ نفر برای کمک به عملیات جستجو و نجات افراد در مناطق آسیب دیده راهی شده اند. 

در همین راستا اپل تصمیم دارد تا در ژاپن دستگاه های آیفون، آی پد، محصولات سری مَک و آیپاد هایی را که به طور مستقیم تحت تاثیر سیلاب اخیر آسیب دیده اند را به رایگان تعمیر کند؛ البته این طرح شامل لوازم جانبی و لوازم همراه دستگاه ها مانند شارژر و هندزفری نمی‌شود. همچنین اپل پیک های رایگانی را برای دریافت دستگاه های آسیب دیده از مشتریان و ارسال آن ها پس از تعمیر در محل سکونت آن ها ترتیب دیده است.

سایر مشتریانی که مشکلات ناشی از آب و هوا را ندارند می توانند طبق دستورالعمل های معمول تعمیر و پرداخت هزینه در جهت تعمیر دیوایس مدنظر خود اقدام کنند.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار