کد خبر: ۱۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 26
سری بازی های Fallout به لطف اتفاقات رویداده در درون بازی ، گیم پلی آن همیشه در یک دنیای آخرالزمانی اتفاق می افتد . این سری شامل برخی از عناصر بقا بوده اما هیچگاه در قامت یک بازی سبک بقای کامل نبوده است . از زمان معرفی جدید ترین عنوان این سری یعنی Fallout 76 همواره شایعاتی مبنی بر این که این بازی عنوانی در سبک بقا است منتشر شده اما Todd Howard کارگردان این بازی در استودیو Bethesda می خواهد نسبت دادن سبک بقا به این بازی را متوقف کند .
به گزارش آی تابناک : تاد هاوارد به تازگی در مصاحبه ای با گاردین اعلام کرده است که از زمان معرفی این عنوان در نمایشگاه E3 ، تیم توسعه دهنده همواره اعلام کرده است که این بازی یک بازی سبک softcore survival بوده و عناصر بقای آن مانند سری های قبلی خواهد بود .

هاوارد می گوید : ما از کلمه " بقا " اجتناب می کنیم زیرا ذهن طرفداران به سرعت به سمت  بازی  های DayZ ، Rust و بازی های از این قبیل خواهد رفت و این مقایسه برای کاری که ما در حال تلاش برای توسعه آن هستیم دقیق نیست . اگر به عناصر بقای به کار رفته در بازی Fallout 4  فکر کنید ، این عناصر در عنوان Fallout 76 نیز وجود خواهد داشت . Fallout 76 یک بازی آنلاین است اما من اکثرا آن را به صورت تکی بازی می کنم . ما این تجربیات را به همان اندازه که طرفداران به آن علاقه دارند ، دوست داریم .

همانطور که انتظار می رفت صحبت های هاوارد همانند گذشته بود اما یکی از نکات جالب در این مصاحبه اشاره او به بخش تک نفره بازی بود . احتمالا Fallout 76 به رغم تمرکز بر روی بخش آنلاین دارای بخش داستانی کوتاه و جذابی نیز خواهد بود و سرور های بخش بخش تک نفره آن نیز پس از عرضه راه اندازی خواهد شد . شایان ذکر است که بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر ( 24 آبان) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار