کد خبر: ۱۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 26
نسخه بتا خصوصی عنوان بتل رویال فانتزی Realm Royale هفته بعد به صورت آزمایشی برای کنسول ها عرضه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : عنوان بتل رویال استودیو Hi-Rez Studios یعنی Realm Royale، عنوانی رایگان است که به زودی برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. عنوان Realm Royale که حدودا دو ماه از انتشار نسخه دسترسی زود هنگام آن بر روی نرم افزار استیم می‌گذرد با بیش از 3 میلیون کاربر موفقیت بزرگی را کسب کرده است. این عنوان با ترکیب داشتن محیطی و فانتزی قورن وسطایی زیبای خاص خود را دارد. این عنوان در ابتدا با عرضه با نام Paladins: Battlegrounds نتواست موفقیت هایی را کسب کند اما در حال حاضر حتی با وجود اینکه عناوین بتل رویالی مانند Fortnite: Battle Royale و PlayerUnknown’s Battlegrounds توانسته‌اند بازار را اشتغال کنند، عنوان Realm Royale به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده است.

اگر شما علاقه دارید تا عنوان Realm Royale را قبل از انتشار آن برای کنسول های تجربه کنید پس می‌توانید با ثبت نام در بتا خصوصی این عنوان از طریق مراجعه به وبسایت رمسی Realm Royale آن را تا هفته آینده بر روی کنسول خود تجربه کنید. کارگردان اجرایی این عنوان، آقای روری نیوبرو در این مورد می‌گوید:

از زمانی که این عنوان برای رایانه های شخصی منتشر شد کاربران زیادی در مورد عرضه این عنوان برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 سوال می‌پرسیدند.

همچنین آقای نیوبرو در این مورد ادامه داد:

مطمئن نیستم که آیا تمام آنها سوال بودند یا نه چرا که بیشتر شبیه به درخواست بود. پس از دریافت این خواسته ها ما متوجه شدیم که طرافداران ما علاقه به تجربه کردن این عنوان بر روی کنسول های خود را دارند به همین دلیل ما قرار است تا هفته آینده نسخه آزمایشی بتا خصوصی این عنوان را برای کنسول ها منتشر کنیم.

عنوان Realm Royale مانند عناوین بتل رویال دیگر می‌ماند که در شما با قرار گرفتن در یک نقشه در کنار 99 کاربر دیگر قرار خواهید گرفت و شما باید با جنگیدن و شکست دادن دیگران خود را به تنها نفر باقی مانده در نقشه تبدیل کنید. در کنار این مبارزات شما با گشت و گذار در نقشه می‌توانید زره، آیتم های خاص قدرت و بسته های سلامتی دریافت کنید همچنین در این عنوان شما می توانید در این عنوان قابلیت ها و آیتم های خاصی را ایجاد کنید. عنوان Realm Royale دارای حالت های مختلفی برای رقابت است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا است و تنوع خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نسخه دسترسی زود هنگام عنوان Realm Royale هم‌اکنون برای کاربران رایانه های شخصی در دسترس است و همچنین دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی Realm Royale برای بتا خصوصی این عنوان ثبت نام کنند.




منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار