کد خبر: ۱۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 26
با یکی از پربازی‌ترین هفته‌های صنعت اپلیکیشن‌های موبایل روبه‌رو هستیم؛ روز گذشته آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، دقایقی پیش و بعد از انتظارات فراوان Alto's Odyssey به اندروید آمد و تا ساعاتی دیگر نیز عنوان Hello Neighbor که روایتی مدرن و ترسناک‌تر از عنوان نوستالژی «همسایه جهنی» (Neighbours from Hell) به حساب می‌آید منتشر خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : «اودیسه آلتو» (Alto's Odyssey) پنج ماه پیش و با قیمت 4.99 دلار روی اپ استور انتشار یافت و سازنده همانگونه که قول داده بود، امروز بازی را به دیوایس‌های اندرویدی آورد. همچنین کمپانی نودل کیک به خاطر موفقیت‌های قسمت پیشین تصمیم گرفت تا این بار نیز نسخه اندروید عنوانش را به صورت رایگان و با پرداخت‌ درون‌ برنامه‌ای عرضه کند.

دانلود Alto's Odyssey

همانند قسمت قبلی، Alto's Odyssey عنوانی رانر بوده و در آن نقش کاراکتری اسکی سوار را دارید. در کنار تنوع محیط‌ها و طراحی چشم نواز آن‌ها، سازنده سعی کرده بزرگترین نقطه ضعف قسمت قبل را در عنوان جدیدش برطرف کند؛ در بخش گیم پلی شاهد گستردگی بیشتری نسبت به «ماجراجویی آلتو» (Alto's Adventure) هستیم.

بد نیست بدانید چند ماه پیش و در جشنواره Apple Design Awards 2018 بازی به خاطر طراحی‌ برجسته و نوآوری‌هایش یکی از عناوین برتر iOS لقب گرفت. Alto's Odyssey فعلا از بین حدود 1000 رای توانسته میانگین امتیازی 4.9 را به دست بیاورد. بازی برای آی‌پی‌های ایران باز است و بنابراین دانلود Alto's Odyssey از طریق گوگل پلی نیز ممکن خواهد بود.

Alto's Odyssey
  • Alto's Odyssey
  • قیمت: نسخه اندروید رایگان
  • سازنده: Snowman
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 199.7 / 55 مگابایت

























منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار