کد خبر: ۱۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 25
مرحله جدید فروش نقدی خودروی محبوب شرکت بهمن موتور یعنی مزدا 3 از 9 صبح فردا روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : با توجه به قانون جدید ابلاغ شده، شرکت ها تنها مجاز به فروش محصولات با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه هستند.

در این مرحله از فروش، قیمت قطعی مدل معمولی 1/427/000/000  ریال اعلام شده است که در صورت درخواست سرویس یک ساله رایگان این قیمت به 1/494/700/000 ریال نغییر خواهد کرد.

مزدا 3 از یک موتور 2 لیتری با حداکثر قدرت 145 اسب بخار و 187 نیوتن متر گشتاور بهره می برد و این نیرو را توسط جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک  به چرخ ها انتقال می دهد.

مزدا 3 مونتاژی گروه بهمن در واقع نسل قدیمی این مدل در مقایسه با بازارهای بین المللی محسوب می شود.

مزدا 3

از امكانات مزدا 3 مى توان به صندلی برقی راننده،  ۶ کیسه هوای ایمنی (جلو، جانبی، پرده ای)، فرمان الکتروهیدرولیک با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۵ دمای متفاوت، سیستم تنظیم ارتفاع صندلی راننده در ۴ جهت، شیشه بالابر برقی دربها با قابلیت برگشت اتوماتیک، نشانگر دمای داخل و خارج خودرو، مه شکن جلو و عقب، کیلومتر شمار اسپرت با تنظیم شدت نور صفحه، سیستم صوتی MP۳ با ورودی AUX و با قابلیت کنترل از روی فرمان، قفل مرکزی و ریموت کنترل، سیستم قفل دوبله، چراغ های عقب ال ای دی، پشت سریهای جلو با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه، آینه جانبی برقی و تاشو، کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، کمربند ایمنی با قابلیت پیش کشاننده در برابر ضربه و روکش دسته دنده چرمی اشاره كرد.



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار