کد خبر: ۱۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 25
امروز کمپانی Bethesda جزئیات جدیدی را درمورد تست بازی Fallout 76 B.E.T.A منتشر کرد. این تست در ماه‌های آینده برگزار می‌شود و افرادی که این بازی را از پیش سفارش داده‌اند، بزودی شانس این را پیدا می‌کنند که این بازی را انجا‌م‌دهند.
به گزارش آی تابناک : یکی از مدیر برنامه‌های این شرکت با نام Jurassica در فروم های کمپانی اعلام کرد:

ما می‌دانیم که شما برای کسب اطلاعات بیشتر به خصوص در مورد B.E.T.A بی تاب هستید.ما از اکتبر شروع می کنیم و کسانی را که این نسخه از بازی را از پیش از خرده‌فروشان سفارش داده اند برای ورود به B.E.T.A انتخاب می‌کنیم و سعی می‌کنیم که به‌طور کامل برای این رویداد آماده شویم. ما می‌دانیم که سوالات زیادی در مورد این بازی دارید اما همه چیز در‌حال تغییر و تحول است بنابراین ما نمی‌توانیم به تمامی سوالات پاسخ دهیم اما ما دوست داریم که شما به پرسیدن سوالات خود ادامه دهید.

اگرچه این بازی به طور کامل آنلاین است ولی نمی توان آنرا به صورت جمع زیادی بازی کرد. این بدان معنی است که شما با حداکثر ده‌ها نفر دیگر می‌توانید بازی کنید نه هزاران نفر! این روند شبیه به بازی‌های Anthem و Destiny 2 است. با این‌حال اگر شما دوست ندارید با بازیکنان دیگر بازی کنید می‌توانید بازی را به تنهایی پیش ببرید ولی بازی کردن با بازیکنان دیگر به خصوص در زمینه جمع‌آوری منابع و مصالح می‌تواند به شما کمک زیادی کند.





منبع : windows central 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار