کد خبر: ۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 24
محبوبیت بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy همچنان در کشور انگلستان در حال رشد است به طوری که این هفته نیز همانند سه هفته گذشته در صدر جدول پر فروش ترین بازی های هفته انگلستان برای تمامی پلتفرم ها قرار گرفت .

به گزارش آی تابناک : اگر به خاطر داشته باشید عنوان Lego The Incredibles که در هفته اول عرضه خود در جایگاه دوم و پایین تر از Crash Bandicoot قرار گرفته بود ، حال این عنوان در هفته چهارم عرضه خود بار دیگر در رتبه دوم پر فروش ترین بازی هفته قرار گرفته است .

پس از این دو عنوان ، بازگشت نام عناوین Sea of Thieves ( رتبه سوم ) ، Minecraft  ( رتبه چهارم ) و Forza Horizon 3 (رتبه ششم )  به لیست پر فروش ترین بازی ها منتهی به 21 جولای به معنای یک هفته خیلی خوب برای کنسول ایکس باکس وان است . بازی Sonic Mania Plus debut نیز این هفته توانسته جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد .

فروش عالی این هفته بازی Sea of Thieves ممکن است تحت تاثیر بزرگ ترین بروز رسانی این بازی از زمان عرضه قرار گرفته باشد . بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است بروز رسانی Cursed Sails در تاریخ 31 جولای ( 9 مرداد ) برای پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی به صورت رایگان عرضه شود که شامل کشتی ها و دشمن های جدید و سیستم کلن جدیدی به نام Alliances باشد .

Matt Espineli کارشناس بازی های ویدویی معتقد است که بازی Sonic Mania Plus با بروز رسانی پلاس جدید خود به بهترین بازی Sonic تبدیل شده است . در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده نمایید .  شایان ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1. Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy
  2. Lego The Incredibles
  3. Sea of Thieves
  4. Minecraft: Xbox Edition
  5. Sonic Mania Plus
  6. Forza Horizon 3
  7. God of War
  8. The Crew 2
  9. FIFA 19
  10. Mario Kart 8 Deluxe




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار